Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Opzeggen.. Hoe?
aende
Ik heb het helemaal gehad met Orange. Nooit problemen met snelheid gehad (had hiervoor lite van Wanadoo) en nu ik Family (+bellen) heb is het drama.

Om ff op te sommen:
- Orange komt beloofde snelheid van 4MB naar 8MB niet na
- Krakende telefoonlijn (heb ik gemeld, nog altijd geen antwoord terug)
- Traag internet (ook gemeld, nog geen antwoord terug)
- Streaming video is sinds een week of 3 ook drama

Nu is mijn vraag: Wat moet ik doen om van m'n Orange contract af te komen? Ik heb een rechtbijstandsverzekering.

En ik zou erg graag m'n huidige tel-nr willen behouden.

Heeft iemand richtlijnen voor mij?

Richard
Is net op Kassa ook geweest. Schrijf een brief naar Orange, som alle problemen op, en zeg dat er al vaker over gebeld is naar de Helpdesk (wat ook het geval is).
Stel dan dat indien de problemen binnen 21 dagen niet opgelost zijn, je met ingang van onmiddellijk per die datum over 21 dagen je abonnement op zegt.

Je huidige voip nummer behouden wordt moeilijker. Volgens mij kan dat alleen mee verhuist worden als het je KPN nummer betreft wat overgenomen is door Orange.
Ik had dus bijv. een 880 Orange nummer (het voip nr dus), dat was niet mee te nemen bij overstappen naar een andere provider.

Greetings, Richard.

aende
Thx Richard.

Op het moment heb ik een oud KPN nummer, dus wellicht is het dan mogelijk om het mee te nemen.

Gr. Arno

Richard
Graag gedaan. Oude overgenomen KPN nummers moeten ze wel kunnen overnemen inderdaad.

Greetings, Richard.

jan groen
Je kunt je nummer ook exporteren naar een andere voipprovider!

Richard
Niet je voip nummer, dat heb ik gevraagd voor mijn Orange voip nummer en dat was niet mogelijk.
Alleen het overgenomen KPN nummer hetgeen dan inderdaad ook wel via voip werkt, maar dat kan wel overgenomen worden.

Greetings, Richard.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen.. Hoe?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 May 2018
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing : 7 12 Nov 2016
Digitale TV opzeggen via online.nl account Algemeen : 4 28 Dec 2015
wie heeft ervaring met opzeggen? Algemeen : 5 28 May 2015
telefoonabonnement opzeggen Algemeen : 2 27 Dec 2014
Advertentie