obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
geen kiestoon meer van wanadoo en kpn
rene
regelmatig komt het voor dat ik geen kiestoon meer heb
heb helpdesk gemaild kreeg dit andtwoord

Heeft u een isra-punt in de meterkast? Zo ja, dan dient u voor een optimale verbinding de livebox daar neer te zetten en aan te sluiten met de witte telefoonkabel van ongeveer 25cm die bij het installatiepakket zit.

ze hebben de status meteen opgelost gezet

ik ga ze weer terug mailen zo makkelijk komen ze er niet vanaf
Gewijzigd door rene op 23 juni 2006, 17:54
 
Wanabo
Zo word ik ook al een tijdje aan het lijntje gehouden! Flauw word je ervan. Mijn indruk is dat Wanadoo steeds minder klantvriendelijk wordt nu ze een flink marktaandeel hebben.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lizard
Ach, zelfs bij KPN gaat het wel mis: http://www.gebruikers.eu/articles/41721/landelijke-storing-internetplusbellen.html
 
hevi
Kun je iets duidelijker aangeven wat je precies bedoelt?
Krijg je helemaal geen kiestoon, of hoor je de Wanadoo piepjes niet?
Wat doen de lampjes op de LB?
 
mischa
Heb ik ook al enige tijd last van, heb in der tijd van de vlokjesman begrepen dat de LB dan defect is.
Het omschakel relais werkt dan niet goed meer.

Reset de LB en probleem is weg.(tijdelijk)

Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
Puma
dat ligt waarschijnlijk aan de livebox. zoals mischa dat al aangeeft. er zit een soort schakelmechanisme in die KPN van wanadoo scheidt, ook al heb je geen telefonie. (ingebouwde splitter)

die kan bij jou kapot zijn. gewoon bellen en als ze aangeven wat je moet doen, dan antwoord je "heb ik al gedaan, ik moest terug bellen"

hoppa. nieuwe livebox. doe het na de 27e en je krijgt ook nog is een Orange livebox Wink
 
mischa
die zal intern waarschijnlijk niet verschillen van de Wanadoo LB
maar toch.
het probleem is bij mij al van af het begin aanwezig, nog niet gemeld bij wanadoo.
Omdat je met een vervangende box ook weer andere problemen kunt krijgen Vandaar dat ik er nog even mee gewacht heb om het te melden.
maar ga dit zeker doen.
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
rene
na een 2de mail aan wanadoo helpdesk

Dit probleem is bij ons bekend, en zal worden opgelost middels software updates voor de Livebox.

Graag zouden we vernemen welke software versie er op de Livebox zit. Dit kunt u vinden door naar de Livebox configuratiepagina te gaan, vervolgens "informatie", vervolgens "software".

Tevens zouden we graag vernemen of u wel kunt bellen via KPN als de stroom van de Livebox haalt, en welke merk en type telefoon u gebruikt.

Met vriendelijke groet,wanadoo

1.versie software -----lijkt me geen probleem
2. of u wel kunt bellen via KPN zonder stroom op lb ----ff wachten tot het zich weer voor doet
3. welke telefoon??? lijkt me ook geen probleem

verdere info volgt


groetjes rene
 
mischa
Houd ons (mij) op de hoogte rene
aangezien ik het zelfde probleem heb.
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
Oibaf
Hi iedereen!!

Nou eigenlijk is er geen reden om vrolijk te zijn, zelf heb ik de family paket zonder telefonie. Nou heb ik ook dezelfde probleem als in de voorgaande posts dat de telefoon het vaak (ongeveer 1 keer om de 1,5 week) niet meer doet. Het gekke is dat internet het wel doet alleen ik hoor geen toon als ik de telefoon opneem en ik ben voor niemand bereikbaar. Het ergste is dat, doordat internet het wel doet kom ik er soms laat achter dat de telefoon het niet doet!

Gek genoeg doet de telefoon het weer zodra ik de livebox opnieuw opstart.

Ok genoeg uitleg over mijn probleem, nou heb ik dus wanadoo/orange opgebeld en hebben ze me verteld dat de splitter waarschijnlijk kapot was. Ok, na lang (zeeeeer lang) aan de telefoon gezeten te hebben mocht ik mijn oude livebox opgesturen en binnen 2 dagen een nieuwe maar ik heb nogsteeds hetzelfe probleem :(!!!!!!!!

Wat kan er nou toch in hemels naam mis zijn? Ik heb dit probleem sinds twee maanden en daarvoor nooit problemen gehad.

Ik heb op internet gekeken en begrepen dat bij de ISRA punt de witte en orange draadje wel eens voor storingen willen zorgen. Deze heb ik losgehaald maar het heeft niet mogen baten, kwam er eergisteren weer achter dat de telefoon het niet deed, ik begin me er nu echt aan te ergeren. Heeft iemand een tip?

Zoveel zin heb ik nou ook weer niet om ze op te bellen het gaat me een vermogen kosten. Bij Deamon mijn oude provider was het bellen naar de klanten service gratis!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen kiestoon meer van wanadoo en kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Advertentie