Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internet Abonnement beeindigen
hiker
Ik had voorheen een Wanadoo ADSL Family abonnement. Door de fusie met Orange is dat een Orange ADSL Extra abonnement geworden.

Nu wil ik overstappen op 3 in 1 (TV - internet - telefoon) van @home.

Ik heb Orange gemaild met de vraag wat mijn opzegtermijn is. (Mijn abonnement via Wanadoo is van februari 2004)

Ik krijg nu te horen dat ik nog 12 maanden te gaan heb als ik nu mijn abonnement opzeg. Dat is toch niet normaal?

Zie hieronder het antwoord van Orange.

Geachte heer ....,

U heeft gevraagd om informatie over het opzeggen van uw abonnement.

De eerst mogelijke datum waarop uw abonnement kan worden beëindigd is per 31-03-2009. De standaard contractduur is minstens twaalf maanden. De einddatum van het contract is de laatste dag van de maand wanneer twaalf maanden zijn verstreken. Bijvoorbeeld, wanneer de startdatum van het contract 15 september 2006 is, dan is de einddatum 30 september 2007. De geldende opzegtermijn is tenminste één maand. Nadat de eerste twaalf maanden voorbij zijn en u het abonnement niet heeft beëindigd, wordt het telkens met een jaar verlengd. Hieronder vindt u alle informatie over opzeggen op een rij:

de opzegging van uw ADSL abonnement geeft u aan Orange door
bij beëindiging van het abonnement vervallen ook services als het e-mailadres(sen) en de homepage
als u ook vaste telefonie van Orange heeft, wordt dit ook automatisch opgezegd
heeft de opzegging betrekking op een ADSL Go, Lite, Basic of Plus abonnement, dan zorgen wij ook voor beëindiging van het ADSL contract met KPN
de Livebox is eigendom van Orange. Na beëindiging van het contract willen we die dan ook graag retour. Voor het retourneren ontvangt u van ons een retourbox. Hiermee kunt u het modem binnen twee weken na de beëindiging van het abonnement inclusief de bijbehorende materialen in ongeschonden staat terugsturen. Hiervoor brengt Orange een bedrag van € 12,50 in rekening om de portokosten te dekken.
wanneer u een ander modem gebruikt, blijft dat modem na beëindiging van het abonnement uw eigendom
De snelste manier om uw abonnement op te zeggen is telefonisch via nummer 0900 9515 (€ 0,20/min). De afdeling Opzeggen is op werkdagen geopend van negen uur 's ochtends tot vijf uur 's middags. Opzeggen per e-mail is helaas niet mogelijk. U kunt uw abonnement wel schriftelijk opzeggen. U stuurt uw opzegging dan naar:

Orange Nederland Breedband BV

Postbus 11095
1001 GB Amsterdam

faxen doet u via nummer: 020 535 59 99

Wij vinden het natuurlijk jammer dat u erover denkt om op te zeggen en willen u graag als klant behouden. Wellicht is er een ander Orange abonnement dat beter bij u past. Informatie over alle Orange abonnementen vindt u via onze website op www.orange.nl. Of u kunt telefonisch contact opnemen met één van onze medewerkers die u persoonlijk adviseren over de beste abonnementsvorm voor u.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV

hiker
Tja, dan ziet het er naar uit dat ik er nog een jaar aan vast zit. Angry

Er is net een leuke actie van @home (tot 1 mei 2008), dus ik dacht het goede moment van overstap te hebben gevonden.

Nu moet ik een jaar wachten en niet vergeten tijdig in december op te zeggen. Frown
Gewijzigd door hiker op 25 March 2008, 18:31

zuiderling
@ Hiker

Gewoon in je agenda zetten en anders even je gegevens achter laten bij de contract wizard van http://www.internetten.nl

directe link: http://www.internetten.nl/contractwiz...wizard.asp

Dit is een gratis service zodat je een herinnerings mail krijgt wanneer je jou abonnement moet opzeggen. Ook staat er in die mail de aanbiedingen van dat moment.

Succes met wachten. voor mij nog 1 maand en 5 dagen.....

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet Abonnement beeindigen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 Apr 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
Advertentie