Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Advies medewerkers Orange op forum?
Profiler
Ik vroeg me af he, hebben de beheerders van het forum welis contact opgenomen met Orange met de vraag of zij niet iemand beschikbaar wil stellen die op dit forum de problemen wilt aanhoren c.q. oplossen of weigert Orange dit ?

rrozema
Er zijn wat informele contacten met Orange medewerkers, maar Orange is voor ons voor de rest net zo slecht bereikbaar als voor jullie. Dus als jij een goede ingang hebt, deel die dan met ons allemaal Smile

TCP_IP
aanhoren kan altijd en oplossen ook voor zover het mogelijk is. maar specifiek cases aanmaken zal er niet inzitten, overigens is het geen slecht idee.
technische problemen zoals met livebox/modem/router kan altijd op worden gereageerd hoor, maar vragen hoe het zit met oplevering is een 'no go'.
Viel me op dat UPC dit wel heeft, ze hebben me via gebruikers.upc.eu het forum ook geholpen en zelfs gebeld.

guus
Ja klopt heb ik ook al gezien, vindt ik wel veel beter!

Richard
Ik weet niet of er ooit contactis gezocht met Orange om zoiets te doen. Vaak is het zo dat bedrijven dan gaan zeggen dat ze er niet aan mee willen doen, want dan moet er ook personeel die forums bezoeken en personeel kost geld etc.
Dus als je bedrijven hebt die dit wel doen is het fijn meegenomen.

En uiteraard is het ook fijn als wat medewerkers (zoals hier) op eigen initiatief wat proberen mee te helpen.

Greetings, Richard.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Advies medewerkers Orange op forum?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opschonen forum Algemeen : 1 28 Jan 2019
Gedrag medewerkers en afhandeling probleem! Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 6 30 Sep 2015
mischien mijn laatste post hier op dit online forum ? Opleveringsproblemen : 8 12 Aug 2013
Wachtwoord op dit forum wordt niet onthouden Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 03 Nov 2012
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 Jul 2012
Advertentie