Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Advies medewerkers Orange op forum?
|
|
Profiler |
Geplaatst op 01 April 2008, 19:39
|
Activiteit Berichten: 42 Lid sinds: 17 Feb 2008 |
Ik vroeg me af he, hebben de beheerders van het forum welis contact opgenomen met Orange met de vraag of zij niet iemand beschikbaar wil stellen die op dit forum de problemen wilt aanhoren c.q. oplossen of weigert Orange dit ? |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 02 April 2008, 08:11
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Er zijn wat informele contacten met Orange medewerkers, maar Orange is voor ons voor de rest net zo slecht bereikbaar als voor jullie. Dus als jij een goede ingang hebt, deel die dan met ons allemaal |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 02 April 2008, 08:16
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
aanhoren kan altijd en oplossen ook voor zover het mogelijk is. maar specifiek cases aanmaken zal er niet inzitten, overigens is het geen slecht idee. technische problemen zoals met livebox/modem/router kan altijd op worden gereageerd hoor, maar vragen hoe het zit met oplevering is een 'no go'. Viel me op dat UPC dit wel heeft, ze hebben me via gebruikers.upc.eu het forum ook geholpen en zelfs gebeld. |
|
|
guus |
Geplaatst op 02 April 2008, 09:25
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Ja klopt heb ik ook al gezien, vindt ik wel veel beter! |
|
|
Richard |
Geplaatst op 02 April 2008, 18:07
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Ik weet niet of er ooit contactis gezocht met Orange om zoiets te doen. Vaak is het zo dat bedrijven dan gaan zeggen dat ze er niet aan mee willen doen, want dan moet er ook personeel die forums bezoeken en personeel kost geld etc. Dus als je bedrijven hebt die dit wel doen is het fijn meegenomen. En uiteraard is het ook fijn als wat medewerkers (zoals hier) op eigen initiatief wat proberen mee te helpen. Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Advies medewerkers Orange op forum?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
opschonen forum | Algemeen | : 1 | 28 Jan 2019 |
Gedrag medewerkers en afhandeling probleem! | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 6 | 30 Sep 2015 |
mischien mijn laatste post hier op dit online forum ? | Opleveringsproblemen | : 8 | 12 Aug 2013 |
Wachtwoord op dit forum wordt niet onthouden | Wat ontbreekt er op dit forum? | : 8 | 03 Nov 2012 |
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl | : 21 | 27 Jul 2012 |
Advertentie