Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
instellingen telefonie voor zyxel p-2602h
randy66
hallo ik heb mijn livebox vervangen met een multipcmoden van zyxell p-2602...nu heb ik hem geconfigureerd voor orang (was hiervoor gebruikt voor alice internet)....nu werkt internet maar geen telefoon....weet iemand de instellingen van orange adsl extra voor de telefoon?Angry

TCP_IP
JA ! die zijn er niet Pfft

heb slecht nieuws voor je wat dit betreft, je telefonie is gekoppeld aan het MAC-adres van je livebox. Jouw telefonie specifiek werkt ALLEEN maar op de livebox dus hier zul je iets voor moeten verzinnen... je kunt eindeloos blijven instellen maar je zult het niet aan de gang krijgen...
Tenzij je op een miraculeuze wijzen MAC-adres van je livebox in je zyxell kunt krijgen met h.323 codec.. maar ik denk het niet Angry

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellingen telefonie voor zyxel p-2602h', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 Jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 Feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 Dec 2020
Advertentie