Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
Thomson 585 v7 met Orange Adsl extra?
|
|
superwuppie |
Geplaatst op 03 June 2008, 22:32
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03 Jun 2008 |
Ik ben vanavond bij de buurman van mijn vrienden geweest om te proberen een Thomson modem aan de gang te krijgen. Nu is dat alleen gelukt in Brige Mode, waar je dus niet veel aan heb met meerdere pc's in huis! Nu is mijn vraag hoe krijg je het voor elkaar om hem dus Routed te krijgen. VPI/VCI: 8/35 Protocol: EthoA (Ethernet over ATM) Helaas komt er geen verbinding tot stand. Kan alleen verbindings snelheid zien maar geeft geen connectie. ATM en PPP geven een rood kruis. Werkt dit modem wel samen met Orange? Op internet is er namelijk bar weinig over te vinden laat staan in het nederlands. Wie heeft er een oplossing?? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 03 June 2008, 22:58
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Op Ethoa zetten is voldoende meen ik. Kan alleen soms tot een half uur duren voordat er een verbinding opgezet word met een speedtouch... met RFC1483 bridged werkt het zoiezo |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 04 June 2008, 06:03
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Als je de verbindingssnelheid ziet, dan heb je je modem al goed staan. Je Thomson bestaat uit meerdere logische onderdelen, waaronder het modem en de router. Je hoeft nu enkel nog de router aan te zetten, i.p.v. voor de bridge mode te kiezen. Over de documentatie: heb je al op www.speedtouch.nl gekeken? Daar vind je naast alle documentatie die je maar nodig kan hebben ook wizards waarmee je d.m.v. een paar vragen je router in 1 keer met een standaard configuratie laadt. Kies voor Wanadoo Family, dit is de oude naam van Orange Extra. De instellingen zijn onveranderd gebeleven. |
|
|
superwuppie |
Geplaatst op 04 June 2008, 11:43
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03 Jun 2008 |
Quote rrozema schreef: Als je de verbindingssnelheid ziet, dan heb je je modem al goed staan. Je Thomson bestaat uit meerdere logische onderdelen, waaronder het modem en de router. Je hoeft nu enkel nog de router aan te zetten, i.p.v. voor de bridge mode te kiezen. Over de documentatie: heb je al op www.speedtouch.nl gekeken? Daar vind je naast alle documentatie die je maar nodig kan hebben ook wizards waarmee je d.m.v. een paar vragen je router in 1 keer met een standaard configuratie laadt. Kies voor Wanadoo Family, dit is de oude naam van Orange Extra. De instellingen zijn onveranderd gebeleven. Nadeel is dat dit modem er NIET bij staat. Staat wel een 585 maar versie 6 en dit is versie 7, kan ik dat zo overnemen?? Heb ook de setup in het modem zelf al geprobeert maar ook dat werkt dus niet. Klopt het verhaal van een half uur wachten? Lijkt me erg lang! (ben zelf xs4all gewend, binnen 1 minuut verbinding) |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 04 June 2008, 13:41
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Vorig topic van een speedtouch HD medewerker Quote De modem is nu geconfigureerd als router in combinatie met Orange. Het kan zijn dat het een half uurtje duurt voordat de modem een Internet verbinding heeft. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson 585 v7 met Orange Adsl extra?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S | Algemeen | : 5 | 25 Aug 2017 |
Zyxel modem adsl lampje brandt niet | Algemeen | : 10 | 02 Feb 2017 |
ADSL/VDSL instellingen | Frequently Asked Questions | : 5 | 31 Dec 2016 |
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? | Eigen modem configuratie en problemen | : 125 | 30 Nov 2016 |
Advertentie