Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
KPN verkeerde postcode
|
|
arie52 |
Geplaatst op 17 June 2008, 21:10
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17 Jun 2008 |
Hallo allemaal, Ik ben in juni overgestapt naar orange. Alles verliep goed en mijn signaal is ook overgenomen door Orange. Alleen is de livebox en alle brieven die ik hoordde te krijgen zijn niet gekomen. Dit omdat er bij de systeem van KPN verkeerde postcode staat op mijn telefoonnummer. Ik heb orange hierover gebelt. Ik kreeg toen het advies om met KPN contact op te nemen. Dat heb ik dus gelijk gedaan via 09000244, alleen zij vertellen nou weer aan mij dat alles klopt. Dit probleem heb ik voorheen ook gehad en ik weet zeker dat het fout in de systemen van kpn ligt. Wat kan / moet ik nu doen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Gewijzigd door arie52 op 17 June 2008, 21:11 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 17 June 2008, 22:13
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Dus de brieven van Orange komen niet aan? de lijn is wel door orange van kpn overgenomen? dan moet het adres wel kloppen, lijn word op basis van adres overgenomen zeg maar. in dit geval heb je volgens mij weinig met KPN te maken.. gewoon orange bellen dat je je postadres wilt laten wijzigen... thats 't |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN verkeerde postcode', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Postcode check 35Mbit nu 16 Mbit | Snelheid | : 2 | 06 Dec 2020 |
postcode check | Algemeen | : 3 | 06 Oct 2015 |
HG655D en standaard verkeerde landcode (CA = Canada) ook als Nederland (NL) is ingesteld | Huawei configuratie en problemen | : 5 | 09 Dec 2013 |
09009515 verkeerde helpdesk | Helpdesk | : 2 | 04 Oct 2013 |
Oplevering niet gelukt; verkeerde ISRApunt/aderpaar | Opleveringsproblemen | : 3 | 16 Jan 2012 |
Advertentie