Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
PC´s met elkaar verbinden
|
|
resul |
Geplaatst op 24 July 2008, 19:52
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 26 Oct 2007 |
Beste Online gebruikers. Zouden jullıe mıj a.u.b. kunnen vertellen hoe ık 2 computers met elkaar zou kunnen verbınden. ık wıl bıjvoorbeeld ın de harddısk kunnen komen van de andere computer. en bıjvoorbeeld de prınter delen met elkaar. alvast bedankt. Resul Cankat |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 24 July 2008, 23:08
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Je hebt een livebox, neem ik aan? En welke windows versie(s) heb je op je pc's staan? Als je een livebox hebt en je hebt xp op je beide machines staan, dan is het voldoende om beide machines met een netwerk kabel aan te sluiten op de livebox. Ze kunnen dan beiden het internet op, en bovendien kunnen ze ook met elkaar praten. Zorg dat je in windows 'bestanden delen' aan zet (zoek even in de help van windows) en je kunt de printer en de bestanden delen tussen beide computers. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 25 July 2008, 02:06
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
indien alles goed staat geconfigureerd (aanvulling rrozema) nieuw mapje maken ergens rechtermuisklik klik op delen en beveiliging vul naam in voor de 'share' (engels voor gedeelde map) geef aan dat iedereen rechten heeft klik op toepassen vanaf andere pc ip adres van je pc invullen vanaf een venster dan zie je de mappen dit is een wat algemenere uitleg, indien je dit niet geheel volgt geef maar aan dan gaan we er wat gedetailleerder op in. |
|
|
resul |
Geplaatst op 30 July 2008, 18:29
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 26 Oct 2007 |
hartstikke bedankt. ik ben op dit moment op vakantie tot 5 augustus. ik kan het pas proberen na 5 augustus. ik ben in elk geval erg dankbaar voor jullie hulp |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PC´s met elkaar verbinden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
printer verbinden met HG655D | Frequently Asked Questions | : 2 | 27 Feb 2017 |
Freecom Silverstore NAS niet te verbinden | Algemeen | : 3 | 13 Aug 2013 |
Problemen 2e laptop verbinden Huawei HG655d | Algemeen | : 9 | 17 May 2013 |
Slechte verbinden en mechanische problemen | Helpdesk | : 1 | 31 Jan 2013 |
Thomson TG712 verbinden met Cisco WRT610 ver2 | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 4 | 08 Jul 2010 |
Advertentie