Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Stabiliteit livebox - telnet
|
|
Tafelpoot |
Geplaatst op 27 July 2008, 00:21
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 17 Feb 2008 |
Ik heb al bijna een jaar en ben zeer ontevreden =). De snelheid is voldoende, maar het vreemde is dat als ik te snel download (800kb/s ofzo wat dus meevalt) dan kapt mn livebox ermee enmoet ik hem weer restarten. Dit is zeer irritant. Nu ben ik ergens tegengekomen dat je met de livebox kunt communiceren via telnet. alleen weet ik niet wat de login en passord waarden zijn (ddmin admin heb ik al geprobeerd). Graag zou ik willen weten of jullie hetzelfde probleem hebben en hoe het opgelost hebben. Alvast bedankt Gewijzigd door Tafelpoot op 27 July 2008, 00:22 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 27 July 2008, 14:20
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
login = root pw = 1234 |
|
|
Tafelpoot |
Geplaatst op 27 July 2008, 14:55
|
bedankt =D het werkt |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 28 July 2008, 07:07
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Het stoppen van de livebox kun je echter ook via telnet niet verhelpen. Wel op je pc. Door te zorgen dat je minder verbindingen tegelijkertijd opent. Waarschijnlijk ben je aan het down- en uploaden met een peer-to-peer programma. Beperk daarin het aantal gelijktijdige verbindingen tot zeg, 100 verbindingen en je livebox zal veel langer en sneller kunnen downloaden. Het exacte aantal moet je even zelf uitzoeken, ik heb geen livebox. |
|
|
Tafelpoot |
Geplaatst op 28 July 2008, 12:30
|
Het is niet zo dat mijn verbinding niet meer werkt, alleen mijn laptop wordt er dan vanaf geknikkerd... Naja... nog eventjes volhouden contract is bijna afgelopen =) Maar iig bedankt voor de tip zal er even naar kijken |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stabiliteit livebox - telnet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Alarm melding via Livebox | Livebox meer apparaten aansluiten | : 3 | 21 Jan 2015 |
NAT Loopback via telnet | Huawei configuratie en problemen | : 20 | 17 Jan 2015 |
telnet logout in het logfile | Huawei configuratie en problemen | : 19 | 14 Mar 2014 |
Telnet / Busybox wachtwoord wijzigen | Huawei configuratie en problemen | : 11 | 08 Sep 2013 |
Advertentie