obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten
RDJ
Na jaren van perfect werken, is het ineens (15-12-2012) gedaan met de livebox en asus wl500gx router combinatie. Als ik livebox verbinding laat maken en een computer direct hebt aangesloten op het apparaat werkt het prima, maar zodra ik de asus router erop aansluit met wan verbinding (in wat voor modus dan ook) gaat de adsl vrijwel direct kapot en begint het lampje @ op de livebox te knipperen.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Ik was zowiezo opzoek naar een nieuwe wireless router met gigabit aansluiting, dus ga die kopen en kijken of het daar wel mee werkt en het dus aan de asus router ligt.

Heb ook al fabrieksinstellingen op beide apparaten terug gezet maar dat had geen enkel effect.
 
Lutz
Maakt het nog enig verschil of de asus router wel of niet aan de netvoeding hangt? Indien het geen probleem met de kabel tussen je livebox en je route is, vrees ik dat de router aan vervanging toe is...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
RDJ
Klopt. Nieuwe aangeschaft, daar heeft livebox totaal geen problemen mee. Evenwel dank voor je reactie!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Advertentie