Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Snelheidsverhoging 2008
|
|
guus |
Geplaatst op 11 September 2008, 06:52
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Nou ik ben blij dat ik in ieder geval tcp optimizer gebruikt hebt. Maarja we halen nog steeds geen 800 met tcp optimizer. Mijn vraag is dat hoe dat dan kan. Want als we de pakketje opsplitsen in 576 (zo heb ik hem staan) dan zou hij toch 800 kb moeten halen? Verder harstikke geweldig dat je ons dat uit wil leggen rrozema. Nu hopen dat iemand bij Online dat ook in de gaten krijgt. |
|
|
Chazzo |
Geplaatst op 11 September 2008, 11:11
|
Activiteit » Putte (Noord-Brabant) Berichten: 62 Lid sinds: 27 Mar 2008 |
Ik hoop het ook. Heb het al ettelijke malen doorgegeven aan hun. Zelfs aan de 2e lijn, die dan oppert dat dit aan KPN ligt. Vreemd dat dan alleen Online er last van heeft. Maar misschien nemen ze 1 of 2 (Franklin) personen niet zereneus en zien ze nu wat er eigenlijk mis is |
|
|
guus |
Geplaatst op 11 September 2008, 14:34
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Je moet niet zeggen dat jij 600 kb haalt maar je moet alleen zeggen dat dat miss de oplossing zou kunnen zijn. Iemand al antwoord op de vraag waarom we dan maar 600 halen en geen 800? |
|
|
Chazzo |
Geplaatst op 11 September 2008, 15:36
|
Activiteit » Putte (Noord-Brabant) Berichten: 62 Lid sinds: 27 Mar 2008 |
Inderdaad niet zeggen, trouwens werkt het prima onder XP maar niet onder Vista. Maar in hoeverre trekt Online zich iets aan van Forumgangers? Er zijn bedrijven die zich er wel iets van aantrekken en zelfs oplossingen genereren op deze manier van communiceren. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 11 September 2008, 16:37
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Ik weet niet in hoeverre Online zich iets aantrekt van dit forum. Ik weet wel dat er sommige Online medewerkers zijn die het forum in de gaten houden. Ik hoop dat wij als forum een afspiegeling van de klanten van Online kunnen zijn. We hebben inmiddels 3510 geregistreerde leden, dat is bijna 1% van het gehele klantenbestand van Online (360.000 volgens hun eigen reclame). Ik stel voor om binnenkort jullie mening te vragen (via een enquete) of wij als forum aan Online moeten vragen officieel aanwezig te zijn op dit forum. Ik zie het bijvoorbeeld voor me dat Online een of meerdere helpdesk medewerkers vragen op dit forum laat beantwoorden. Zij kunnen dan vragen waar wij als vrijwilligers geen antwoord op kunnen geven beantwoorden of doorspelen aan de juiste afdeling binnen Online. Maar ook kunnen ze onjuistheden die hier op het forum gemeld worden weerleggen. Het moet natuurlijk geen zeik-de-helpdesk-af verhaal worden, dus we moeten met z'n allen wel proberen er serieus over na te denken wat de gevolgen van zo'n actie kunnen zijn. We zijn immers wel een platform door en voor gebruikers en willen dat wel blijven. Maar aan de andere kant is het -denk ik- voor ons als klanten erg goed als we ook officiele reacties (bevestigend en ontkennend) van Online hier op het forum zouden krijgen. Hier worden soms vragen gesteld, waarvan ik het fijn zou vinden als we op sommige daarvan een officieel statement van Online zouden kunnen krijgen. Even als voorbeeld: wij hebben de wereld in gebracht dat je op basis van de prijsverhoging je abo kon opzeggen en in de praktijk blijkt dat voor veel mensen inderdaad gewerkt te hebben, maar er zit natuurlijk wel een einddatum aan de periode waarin je volgens de voorwaarden nog je abo kunt opzeggen. Het zou fijn zijn als Online hiervoor een officiele datum zou kunnen melden. |
|
|
guus |
Geplaatst op 11 September 2008, 16:45
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Ja dat hebben ze ook op het UPC gebruikers forum. Daar hebben ze echter ook nog een coax.nl belangenverening die overal werk van maakt. Werkt goed en want UPC helpt je gelijk als je klacht hebt gemeld bij Coax P.S. Rrozema zou jij een antwoord weten op mijn vraag waarom we met tcp optimizer "maar" tot 600 kb kunnen, en ons probleem een soort van is "opgelost" maar geen 800 kb kunnen halen. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 11 September 2008, 17:01
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Op zich geen slecht van om helpdeskmedewerkers hier eens op forum te laten reageren, die zullen meer als de meesten weten lijkt me ?! Mogelijk dat er vanuit dit forum contact met online gelegd kan worden ? Of Online zoiets zou willen doen zou geen slechte reclame voor ze zijn overigens, maar goed ik weet ook niet hoe die organisatie werkt verder.. Of ze zouden juist ervaren en kundige forumbezoekers kunnen aanstellen om dergelijke incidenten door te spelen.... zoals wat ik laatste tijd lees over die telefonie problemen e.d. ? Op dit forum zie je al snel welke grote problemen spelen, en Online vermoed ik niet echt. Bij UPC hebben ze dat ook, ene Forrestma-UPC heeft me een tijd ook geholpen. En die is speciaal door UPC aangesteld om op forums mensen te helpen. Idd Coax.nl belangenvereniging helpt ook echt, op UPC.gebruikers.eu zit ik daar als beheerder.. heb al vele mensen snel geholpen zien worden d.m.v. simpel weg klacht bij Coax.nl achter te laten. Zoiets zou voor ADSL moeten zijn.... |
|
|
Chazzo |
Geplaatst op 11 September 2008, 17:42
|
Activiteit » Putte (Noord-Brabant) Berichten: 62 Lid sinds: 27 Mar 2008 |
Klopt, Anoniem bij @home en vermoedelijk bij Ziggo forum doet dit ook. Men krijgt op deze manier wel meer respect voor een dienst die faalt, of storingen. Er kan dan een duidelijker en sneller antwoord op komen. Anderzijds: het mag inderdaad nooit zeik-de-helpdesk-af worden. Dan heeft het nooit kans van slagen! Ik denk dat een onderneming hiermee wel dichterbij de klant komt. |
|
|
Hendrik |
Geplaatst op 12 September 2008, 15:45
|
Activiteit Berichten: 111 Lid sinds: 21 Apr 2007 |
Ik ben er toch zo blij mee. En als je het dan aan orange meld dat het slechter is geworden dan het was krijg je als antwoord. U geeft aan dat u nog geen snelheidsverhoging heeft gehad. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Wij doen ons best om de snelheidsverhoging uiterlijk half september voor iedereen uit te voeren. Wij kunnen op dit moment nog niet aangeven wanneer de verhoging voor u wordt uitgevoerd. Enkele dagen voor de snelheidsverhoging ontvangt u een e-mail. Met vriendelijke groet, Online Ik heb juist aangegeven dat ik de snelheid heb gehad maar dat daardoor de download snelheid juist omlaag is gegaan. Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009. |
|
|
guus |
Geplaatst op 12 September 2008, 16:35
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Hendrik probeer eens TCP optimizer. (Hier te downloaden http://www.speedguide.net/files/TCPOp...imizer.exe kijk even op het helpmij forum: http://www.helpmij.nl/forum/showthrea...p?t=325100 hoe het werkt. En waarschijnlijk zal je snelheid stabiel boven de 400 kb komen! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 2008', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen na snelheidsverhoging (12/12/2012) | Livebox configuratie en problemen | : 5 | 22 Dec 2012 |
snelheidsverhoging november 2012 | Snelheid | : 40 | 19 Dec 2012 |
duidelijke datum snelheidsverhoging | Algemeen | : 7 | 02 Sep 2008 |
Vanaf 1 juli 2008 afronding prijzen! | Wat verandert er? | : 29 | 21 Jul 2008 |
2008-05-14 01:12:51 - Landelijke Storing ADSL | Storing | : 7 | 16 May 2008 |
Advertentie