Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe livebox
leeuwarder
Heb nu inmiddels al 10 dagen geen internet en belangrijker geen telefoon.Net mijn schoonvader overleden en moeten veel bellen maar Orange nouja online stuurt nog steeds geen modem terwijl deze dus stuk is.Al 7 keer gebeld sinds uitval en iedere keer roept iemand dat het modem is opgestuurd maar ook na doorvragen roepen ze van niet.Het enige tot nu toe is een nieuwe adapter die volgens de helpdesk weer niet is opgestuurd.Pffffff wordt er doodmoe van maar men roept maar iets daar en ligt altijd aan andere afdeling...hoe lang nog???Sad Angry

Hjalmar
Koop een andere router, veel beter dan de router van Online. Ben het zelf ook van plan.

TCP_IP
Houd er rekening mee dat telefonie op je livebox werkt Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

leeuwarder
Tja ander modem heb ik niets aan telefoon werkt dan inderdaad niet en ik betaal er voor dus laat ze een keer hun beloofte nakomen en een nieuwe live box sturen.Tot nu toe heb ik al 8 keer gehoord van is opgestuurd om daarna als ik dat ontken te horen dat hij nog niet is opgestuurd maar ligt bij andere afdeling grrrrrrrrAngry
Gewijzigd door leeuwarder op 21 September 2008, 13:57

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen : 6 17 Aug 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk : 22 02 May 2016
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing : 26 27 Aug 2015
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur Opleveringsproblemen : 7 22 Jul 2015
Advertentie