obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Ik word geddost en wil nieuwe IP
Ahjar
Hallo,

Ik word geddost en wil graag een nieuwe ip address.
Is dat mogelijk? Want zo kan ik echt neit internetten.
 
Tiger

Quote

Ahjar schreef:

Hallo,

Ik word geddost en wil graag een nieuwe ip address.
Is dat mogelijk? Want zo kan ik echt neit internetten.

Hoe weet je dat je geddost wordt.
Je kan ook googlen op geddost dan vindt je een aantal tips wat je moet doen b.v. kijk eens via CMD ~> Msconfig ~> inkomende verbindingen.
of ga naar: CMD ~> netstat -ntb , en kijk bij je rat process, dan zie je het ip + poort van de persoon die jou geddost.
 
Ahjar
Omdat ik bij me log flood spam zie. Ik weet wat ddos is ik hoef die uitleg van je etc niet sorry.
Ik wil gewoon weten of een nieuwe ip address kan krijgen.
 
Tiger

Quote

Ahjar schreef:

Omdat ik bij me log flood spam zie. Ik weet wat ddos is ik hoef die uitleg van je etc niet sorry.
Ik wil gewoon weten of een nieuwe ip address kan krijgen.

Op dit forum gaf IR Baboon al aan dat Online geen vaste IP adressen geeft wat je kan doen is trek de voeding van je modem er uit voor 24 uur en sluit hem dan weer aan omdat je een 24 uurs lease krijgt van je IP adres.
 
Ahjar
Ik had vorige keer me internet voor 3 a 4 dagen uitgezet omdat ik anar belgie ging en ik had toen ik me itnernet aandeed gewoon weer zelfde ip address, dus kan iemand niet van online me ip address even wijzigen? of hoe wijzig ik het zelf.
 
Tiger

Quote

Ahjar schreef:

Ik had vorige keer me internet voor 3 a 4 dagen uitgezet omdat ik anar belgie ging en ik had toen ik me itnernet aandeed gewoon weer zelfde ip address, dus kan iemand niet van online me ip address even wijzigen? of hoe wijzig ik het zelf.

Kijk eens in het modem bij de instelling basis-->lan of permanent lease aangevinkt is misschien lukt het dan als dit 24 uur niet aangevinkt is anders weet ik ook geen oplossing.
 
Ahjar
Kan je specifieker zijn?
 
Ahjar
kan iemand me helpen?
 
I R Baboon
Probeer eens een ander modem.
Anders zijn er geen oplossingen voorhanden.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ahjar
ander modem? wat bedoel je daarmee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik word geddost en wil nieuwe IP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen : 6 17 aug 2016
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing : 26 27 aug 2015
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur Opleveringsproblemen : 7 22 jul 2015
Niet verzonden modem bij een nieuwe klant Opleveringsproblemen : 20 14 jul 2015
Webmail van Online.nl krijgt een nieuwe vormgeving Email : 5 06 mei 2015
Advertentie