Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Internet problemen
|
|
hardcopy |
Geplaatst op 15 December 2008, 09:45
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 15 Dec 2008 |
Hallo iedereen. Sinds 5 dagen heb ik internet van Online. Toen ik dit zelf wou installeren, bleek niets het te doen, geen dsl signaal. Monteur is er bijgekomen, en bleek dat de lijn in de wijkcentrale niet was aangesloten ( is namelijk 2e aderpaar). Toen de monteur wegging werkte alles perfect, downloads met 1,5mb/s, heerlijk. Na een dag begon de ellende. In een onregelmatige volgorde wordt het ongelovelijk langzaam, zelfs te langzaam om te surfen. Na een half uur kan ik weer snel internetten, en dan weer langzaam. Ik zit op een kruipafstand van de wijkcentrale (40m) waar het glas begint. Ik heb in fora gelezen dat een hoge FEC foutaantal betekent dat de lijn zelf overstemt, of iets dergelijks. Misschien kunnen jullie even kijken/vergelijken met jullie stats? Hier komen ze: Koppelingsinformatie Actief: 1 dag, 13:05:10 Modulatie: G.992.5 annex A Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.019 / 14.613 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 10,38 / 28,01 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 0,0 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,5 / 16,5 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 11,0 / 11,0 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN Frameverlies (lokaal/extern):0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 26.729 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 94 HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 80 Ik heb een speedtouch 706 modem. Hopelijk kunnen jullie advies geven. Mvg Mike |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet problemen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Advertentie