Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
ping
|
|
mrmime |
Geplaatst op 17 December 2008, 10:29
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 24 Nov 2008 |
Toen ik nog bij mijn vorige provider zat "Alice" had ik met online gaming een ping van 10/20 op Nederlandse servers. Alleen het probleem was dat hij elke dag wel 100x uitviel dus besloten we terug te gaan naar Orange. Sindsdien heb ik nu in gameservers een ping van minimaal 45/60 op Nederlandse servers. Ik weet niet hoe dit komt en valt dit eventueel te maken of ligt het aan onze verbinding want ik hoor dat we een 20mbit connectie hebben. Bijvoorbaard Dank, |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ping', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Blizzard servers Online.nl 150ms ping | Storing | : 4 | 20 Aug 2017 |
Hoge ping | Storing | : 10 | 15 Jun 2016 |
Hooge Ping, Latency - wat te doen? | Huawei configuratie en problemen | : 22 | 11 Apr 2016 |
Hoge ping huawei. | Huawei configuratie en problemen | : 4 | 05 Oct 2015 |
Plotseling hoge ping | Storing | : 118 | 24 Sep 2014 |
Advertentie