obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
In gesprek toon activeren als ik bel
senseisyl
Als ik tijdens een gesprek wordt gebeld, wil ik graag dat de tweede beller een in gesprektoon te horen krijgt. Hoe kan ik dit activeren?
Ik heb Online ADSL extra + basis bellen.
 
Lizard
Door in te loggen op mijn online:

http://wasp.online.nl/wsp/?command=Login&targetcommand=ChangeToVoicemailOptions

En daar de optie doorschakelen bij ingesprek aan te passen.
 
senseisyl
Bij mij staat aangevinkt: "Ik wil dat doorschakelen bij in gesprek uit staat" Maar dit lost het probleem niet op.... de andere optie "Ik wil doorschakelen bij in gesprek naar voicemail" lijkt mij niet de juiste Frown
 
Wanabo
Heb je je oude kpn lijn nog? Als je die nog hebt dan kan dit optreden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lizard
Vreemd, ik heb dit net bij mijn nummer gecontroleerd en daar werkt het wel goed.

Misschien de optie een keer veranderen en weer opslaan?
 
Lizard
Klopt. Dit heeft te maken hoe Online dit geimplementeerd heeft.

Op het moment dat je niet opneemt of in gesprek bent, wordt het telefoongesprek doorgeschakeld naar de voicemail.

Als je dit niet wil, moet je de doorschakeling dus verwijderen, waardoor de 2e beller een in gesprekstoon krijgt.
 
senseisyl
Maar ik heb de doorschakelfunctie naar voicemail zowieso voor alle opties uitstaan en toch krijgt de tweede beller een ingesprektoon.
 
TCP_IP

Quote

Als ik tijdens een gesprek wordt gebeld, wil ik graag dat de tweede beller een in gesprektoon te horen krijgt. Hoe kan ik dit activeren?



Quote

Maar ik heb de doorschakelfunctie naar voicemail zowieso voor alle opties uitstaan en toch krijgt de tweede beller een ingesprektoon.


Doel bereikt toch? Of een typefout gemaakt dat beller Geen ingesprekstoon krijgt?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
senseisyl
Inderdaad typefout: geen ingesprektoon Smile
 
TCP_IP
Mogelijk een cruciale vraag, maar wat krijgt de beller wel te horen of helemaal niks? Gaat telefoon uberhaupt wel over?


Automatisch doorschakelen bij 'in gesprek'

Als u wordt gebeld terwijl u in gesprek bent, dan wordt het binnenkomende gesprek automatisch doorgeschakeld naar uw voicemail. Dat is een standaard instelling.

Wilt u liever dat degene een ingesprektoon hoort wanneer u in gesprek bent? Dan kunt u dit eenvoudig aanpassen via 'Mijn Online'.

Ga hiervoor naar doorschakelen bij de instellingen van Telefonie en log in met uw(hoofd) e-mailadres en wachtwoord (u vindt deze gegevens in de bevestigingsbrief van uw abonnement). De wijziging is direct van kracht nadat u op 'opslaan' hebt geklikt.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In gesprek toon activeren als ik bel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Smartcard Activeren Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 26 okt 2013
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 okt 2013
Skype icons verschijnen niet op TV scherm Smart Viera om gesprek aan te nemen. Huawei configuratie en problemen : 23 06 jul 2013
In gesprek toon KPN bij uitbellen Online, hoe? Livebox configuratie en problemen : 5 17 feb 2010
Dubbele toon bij opbellen Algemeen : 6 09 dec 2009
Advertentie