obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen?
cakir
Sinds 02-02-2012 heb ik Digitale TV (Digitenne) van Online/T-Mobile.
De meegeleverde smartcard werkte meteen, dus zonder activeren, met de bijbehorende tuner. Echter sinds gisteren (9-2-2012) kan ik de gecodeerde zenders niet meer bekijken.
NED 1, 2 en 3 kan ik nog wel zien want die zijn niet gecodeerd. Ook na een uur wachten op NED1 zijn de gecodeerde zenders zoals RTL5 niet zichtbaar.

Mijn vraag:
Moet ik de smartcard alsnog zelf activeren?

Op pagina 2 van dit document: http://www.online.nl/Online/media/download/handleidingen/dvbt-insteekkaart.pdf
staat dat ik mijn smartcard o.a. kan activeren via Mijn Online: http://www.online.nl/mijn-online of telefonisch via een 0900-9515.

Wanneer ik inlog in Mijn Online kan ik nergens mijn smartcard activeren.
Heeft er iemand een directe link/URL naar smartcard activatie pagina van Online/T-Mobile Digitale TV?
Gewijzigd door cakir op 10 februari 2012, 17:29
 
cakir
Bedankt voor de link.
 
Beetle
Dag, ik heb even een andere vraag inzake digitenne van online, vanwege het niet tijdig kunnen uitleveren van de Harddiskrecorder hebben we eerst een tijdelijks smartcard ontvangen, gisteren hebben we alsnog de harddiskrecorder ontvangen incl. nieuwe Smartcard. De tijdelijke smartcard heb ik nu gedeactiveerd maar ik probeer nu de nieuwe Smartcard te activeren maar dit gaat niet. (Ik heb al circa een half uur gewacht, het aanklikken van de activeringslink werkt niet, wie kan mij het juiste antwoord geven?? alvast hartelijk dank
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
digitenne via online Algemeen : 2 23 feb 2017
digitenne via online Algemeen : 4 20 mrt 2016
geluid van M7 afspelen zonder TV aan te zetten Frequently Asked Questions : 8 17 sep 2015
Advertentie