Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Netwerk achter Livebox D-link 624+ ver 3a
orangeFORever
SInds 6 dagen een Orange ADSL family abonnement met een livebox en daarachter een netwerk met 6 comptures/laptops en 2 pda 's.
Ik maak gebruik van een 2 jaar oude Wifi router van D-link en moet zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb. De PC 's beneden in de woonkamer (wifi verbindingen) blijven nauwelijks achter bij de kabel verbinding en ook de router levert minimaal snelheidverlies op.
De Livebox en router staan op de zolderverdieping.

Het testen van de snelheid vind ik trouwens een verhaal apart.
via www.speedtest.nl krijg ik een score door van 0,7 mbit per seconde, maar via sites waar je testbestanden kunt downloaden haal ik resulaten van de 1,4 megabit per seconde. Voor mij een vraag en voor u misschien een weet ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Voor de prijs levert mijn abonnement ten opzichte van het oudere XS4all prima prestaties op. Naar mijn gevoel wordt het downloaden van de nieuwsserver na enkele minuten geknepen door Orange.
De eerste testen vanavond leveren geen hoge snelheden op.
De eerste 5 a 10 minuten als de brandweer maar daarna kakt het in na ongeveer 46 kbs per seconde.Grin

Funny2k

Het testen van de snelheid vind ik trouwens een verhaal apart.
via www.speedtest.nl krijg ik een score door van 0,7 mbit per seconde, maar via sites waar je testbestanden kunt downloaden haal ik resulaten van de 1,4 megabit per seconde. Voor mij een vraag en voor u misschien een weet ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

De bij speedtest etc. zijn over het algemeen de snelheden erg laag. Ik kom ook niet erg hoog uit. (ik dacht dat ik iets haalde van 10% van mijn werkelijke download snelheid)

Naar mijn gevoel wordt het downloaden van de nieuwsserver na enkele minuten geknepen door Orange.
De eerste testen vanavond leveren geen hoge snelheden op.
De eerste 5 a 10 minuten als de brandweer maar daarna kakt het in na ongeveer 46 kbs per seconde

van welke nieuwsserver maak je gebruik? Ik maak gebruik van een betaalde en heb helemaal geen problemen. Ik weet wel dat de newsservers van Orange geknepen zijn op ik dacht 45 kbs per seconde. (correct me if im wrong)
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerk achter Livebox D-link 624+ ver 3a', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 Jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 Aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 May 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 Dec 2018
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 14 13 Dec 2017