Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Pagina 2 van 2: 12
|
Internet naar server
|
|
mcoenraa |
Geplaatst op 26 February 2009, 09:59
|
Moderator » Internet » Huawei HG655D Berichten: 22 Lid sinds: 25 Feb 2009 |
Ik had norton protect uit gezet maar hij heeft oook remote Maar geen result Kan je remote met mijn zo ja zeg me maar wat ik moet doen Moet ik ook nat policies op actief zetten ? Gewijzigd door mcoenraa op 26 February 2009, 10:32 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26 February 2009, 14:04
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
In het geavanceerde gedeelte van de Livebox hoef je helemaal niks te doen (dus NAT met rust laten ) Je port forwards zijn goed aangemaakt als ik zo naar je screenshot kijk. Start je PC eens op in veilige modus MET netwerkmogelijkheden. Je moet dan paar x op de F8 toets drukken als je PC net aanzet, is voordat je het windows opstart logo ziet. Als het goed is krijg je dan apart menu en kun je kiezen hoe je wilt opstarten, veilige modus met netwerk dan Start dan je apache en kijk dan eens of het werkt. Maar ik vraag het nog maar een x, hoe test je dit ? Remote kan ik je lastig overnemen nu omdat alles geblokkeerd lijkt te worden. Daarom dus in veilige modus, dan word norton e.d. niet mee opgestart. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
mcoenraa |
Geplaatst op 26 February 2009, 14:44
|
als je mijn 81.70.x.x:21 pingt werkt want ik zie het wel komen 81.70.207.91:2009 zou remote anywhere login moeten komen moeten komen Via lokaal werkt alles edit mod: IP adressen verbergen we liever Gewijzigd door TCP_IP op 26 February 2009, 15:11 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26 February 2009, 15:26
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Quote ----- STARTUP ----- WSAStartup() succeeded User supplied IP Address. No name resolution required... Success! Pinged port 21 in 47 milliseconds Port 21 still going... Cleanup requested... Ending current session... 21 staat idd open 2009 zit nog dicht Krijg geen inlog oid Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
mcoenraa |
Geplaatst op 26 February 2009, 15:53
|
Dat snap ik niet want. Op ftp 21 kom je er wel op. Wanner je inlogt op FTP word je eruit gegooid door ftp 2009 poort werkte wel maar nu niet meer WAt ik ga doen is ik doe hardreset sitecom en LB |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet naar server', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie