Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Isra punt versus Livebox 7 a 8 meter.
orangeFORever
Hallo. Alles draait goed naar mijn idee.
Afstand tot de centrale 1050 meter. De afstand tot het ISRA punt (alles staat op zolder) 7 tot 8 meter. Welke effect levert die "te lange" afstand concreet op??? Ik vind mijn score prima.

Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 15312 Kb
Afname Dichtbij : 22.4 (dB)
Ver weg : 6.6 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 7 (dB)
Ver weg : 12 (dB)
HEC-teller 4166
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 405
ES-teller van 1 dag 0
Gewijzigd door Puma op 25 July 2006, 01:11

Tequila
Is maar 1 manier om er achter te komen: probeer je computer beneden, dichterbij de ISRA ? Wink

(volgens mij maakt het niet zoveel uit..)

Puma
het kan veel uit maken en het kan voor problemen zorgen.
bij een vriend van mij hebben we ook alles verplaatst en dat scheelde maar liefst 3.7 mbit! en de bekabeling was niet eens zo lang. hooguit 6 meter platte telefoonkabel.

Lizard
Dat probleem moet bijna wel iets zijn op je pc. Want de livebox trained best mooi in.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Isra punt versus Livebox 7 a 8 meter.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
Locatie isra onbekend Helpdesk : 6 13 Feb 2015
Verbinding maken tussen ISRA en modem. Algemeen : 2 31 Jan 2015
Geen ISRA aansluiten maar wel betalen Klacht over Online : 12 29 Jan 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015