Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Kan niet uitbellen.
|
|
PdK |
Geplaatst op 26 July 2006, 00:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Sinds gister heb ik de Livebox van Orange aangesloten en iedereen kan ons bellen, alleen wij zelf kunnen niet naar buiten bellen. Zo gauw ik de telefoon aanzet hoor ik wel de kiestoon maar daar tussendoor hoor ik steeds 2 hoge toontjes die telkens terugkomen. Tik ik het nummer in dan gaat hij die wel zoeken maar meteen daarna komt de kiestoon weer. Wie heeft de gouden tip? |
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 26 July 2006, 06:22
|
Activiteit ![]() » Weert Berichten: 98 Lid sinds: 10 May 2006 |
Vreemd. Het lijkt er wel op of alles actief is. Ik denk dat de gouden tip in dit geval wel eens de Helpdesk bellen ofzo. Je kan ook eens proberen om het moden een "harde" reset te geven
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 26 July 2006, 07:46
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1763 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Hoi Pdk, welkom op het forum. Je hebt de livebox nog maar pas, dus misschien is er iets nog niet in orde. Dan is het handig om dat de helpdesk te vertellen. Maar je kunt het volgende eens proberen. Druk ook als je lokaal belt toch het 10 cijferige nummer. In de livebox moet namelijk je eigen netnummer zijn ingevuld om niet het 10 cijferige nummer te drukken. Dit netnummer moet je zelf invoeren in de Livebox. Die fluittoontjes is speciaal gedaan om het verschil aan te geven tussen een KPN kiestoon en de Orange kiestoon. Geen zorgen dus. ![]() |
|
|
Lizard |
Geplaatst op 26 July 2006, 10:17
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 373 Lid sinds: 13 May 2006 |
PdK: Controleer even of je telefoontoestel op toon staat ipv pulse. De livebox ondersteunt geen pulse bellen. Wanabo: De livebox vult al sinds een paar firmwares zelf het netnummer automatisch in. |
|
|
PdK |
Geplaatst op 26 July 2006, 10:32
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Heren, allemaal bedankt voor het meedenken. Ik heb een oude telefoon (Orlando) bij iemand geleend en die werkte wel. Nu moet ik nog even ontdekken hoe ik mijn Dect telefoon omzet van pulse naar toon. |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 26 July 2006, 11:17
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1763 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Quote Lizard schreef: PdK: Controleer even of je telefoontoestel op toon staat ipv pulse. De livebox ondersteunt geen pulse bellen. Wanabo: De livebox vult al sinds een paar firmwares zelf het netnummer automatisch in. Dat was de gouden tip! En daarmee kan dit onderwerp op slot. Tevens maak ik er een stickey van en plaats het in FAQ. En inderdaad ik wist niet dat de LB tegenwoordig zelf het netnummer invult! ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet uitbellen.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |