Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Vraagje contractsverleningen
|
|
Profiler |
Geplaatst op 31 March 2009, 18:49
|
Activiteit Berichten: 42 Lid sinds: 17 Feb 2008 |
Hallo, ik heb een vraag, ik zit al even bij Wanadoo, Orange en nu Online. Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Online. Ik wilde mijn contract verlengen omdat ik wist dat hij ergens nu zou afgelopen. Nu vertelde de man me doodleuk dat vandaag de contractsvervaldatum is en ik dus voor eind februari 2009 had moeten opzeggen of een nieuwe deal had moeten sluiten. Hij zei ook dat hun contracten nu nog stilzwijgend verlengd worden dus dat de klant niet vooraf een melding krijgt. Klopt dit allemaal ? Bedankt. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 31 March 2009, 19:17
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Helaas, hier heb je voor getekend. Staat in de algemene voorwaarden. Contract word stilzwijgend na één jaar verlengd tenzij je minimaal één maand vantevoren opzegt. Artikel 4 Duur en Beëindiging Overeenkomst Quote 4.2 De Overeenkomst wordt aangegaan voor de duur van minimaal een (1) jaar en eindigt op de laatste dag van de maand waarin het jaar is verstreken, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst automatisch voor een periode van telkens een jaar verlengd. De Klant heeft een opzegtermijn van een (1) maand en kan de Overeenkomst alleen minimaal een (1) maand voor het einde van de eerste of elke verlengde contractstermijn telefonisch of schriftelijk opzeggen.Tussentijdse opzegging is niet mogelijk. Algemene Voorwaarden Online Breedband B.V. Maar er is hoop Maar onlangs is er bekend geworden dat er een nieuwe wet gaat komen waarbij je na je 1e jaar je je overeenkomst elke maand kunt beeindigen. Deze wet gaat binnenkort in, volgens het artikel 1 juli 2009. http://www.ez.nl/Actueel/Pers_en_nieu...mwetgeving Maar als je dan slim bent zeg je niet op maar pak je die nieuwe korting, 25 euro voor internet plus bellen (dacht ik). Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje contractsverleningen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Vraagje over snelheid | Snelheid | : 4 | 02 Sep 2007 |
Vraagje over intrainen livebox. | Snelheid | : 3 | 20 Aug 2007 |
Vraagje hulp of afstand live box | Livebox configuratie en problemen | : 12 | 22 Jun 2007 |
Vraagje over abbo van orange | Helpdesk | : 15 | 31 Mar 2007 |
sommige emails komen niet door vraagje... | Livebox configuratie en problemen | : 5 | 05 Mar 2007 |
Advertentie