obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
sommige emails komen niet door vraagje...
avdh65
Hallo,

een vraagje, bepaalde emails ontvang ik niet in mijn outlook.
Deze bepaalde emails zijn bijvoorbeeld ook de nieuwsbrieven die orange zelf verstuurd, ik ben al een hele tijd bezig met de orange helpdesk maar die vertellen mij dat het gewoon "goed" staat.
Toch ontvang ik deze emails niet, ook niet via webmail als ik inlog op mijn emailadres bij orange, ze staan er gewoon niet!
Orange daarintegen houd vol dat het wel verstuurd wordt.
Thuis bij mij hangt achter de livebox een linksys accespoint (wap55ag) voor het draadloos netwerken op meerdere pc's, hierin zit volgens de beschrijving van dit apparaat geen firewall in, ik dacht even dat de mails worden geblokkeerd door de firewall van het accespoint.
Maar ook zal dat zo wezen dan moet ik toch altijd deze mails ontvangen via de webmail via orange-site?
Ik maak gebruik van meerdere emailadressen, aangemaakt via de site van orange en op alle emailadressen heb ik mezelf aangemeld voor de nieuwsbrieven, en je raad het wellicht al ook daar komen niet de nieuwsbrieven binnen, ook niet via webmail.
Kan dit probleem bij mij thuis zitten of moet ik het toch bij orange zoeken?
wie heeft nog meer ervaring met dit soort problemen van het niet ontvangen van emails?
o ja by the way ik maak geen gebruik van een spamfilter, zowel bij mij thuis niet als bij orange niet.

M.a.w. heeft iemand nog tips voor mij?
 
Richard
Als er bij jou thuis al iets fout zou staan, dan moet je de mails inderdaad minimaal in je webmail ontvangen.

Als je geen gebruik maakt van een spamfilter en ook niet van het Spamfilter van Orange zelf (kost extra) dan hebben ze ofwel per ongeluk toch het spamfilter aangezet of er is iets anders aan de hand.

Het ligt er aan van wie je nog meer geen mailtjes krijgt.
Mailtjes die niet aankomen worden normaliter door de mailservers teruggestuurd naar de afzender danwel krijgt deze een melding dat de mail niet bezorgt kon worden.

Indien je dus iemand kent van wie je geen mails krijgt, moet je diegene eens vragen of hij de mailtjes terug krijgt en vooral welke melding daarin staat.

Greetings, Richard.
 
Richard
Van je Livebox zul je ook geen foutmelding terug krijgen.
De vraag is of het mailtje wat je verstuurde vanaf @live.nl ook weer terugkomt in je @live.nl mailbox omdat het niet bezorgt kan worden.

Als dat niet het geval is blijft het hangen in de queu van de mailserver bij Orange op een of andere manier want mailtjes verdwijnen niet zomaar "in het niet" normaliter.

Ik zie de bui al weer hangen als het nu er op begint te lijken dat dit bij sommigen een probleem oplevert en bij anderen weer niet.

Ben derhalve ook nogal benieuwd naar de oorzaak en hoop dat het snel opgelost zal zijn voor jullie. Zelf weet ik zo vlug geen oplossing, misschien dat andere nog tips hebben.

Greetings, Richard.
 
mecheltje
Hier geen last van zowel de mails van hotcom, live en gmail komen bij mij in wanadoo mailbox binnen.
Heb ze net nog even geprobeers.
Dus waar het euvel zit???
 
Richard
Ik sluit dit draadje even af. Er is nog een soortgelijk topic gaande, dan kunnen we daar de bevindingen en problemen in samen brengen dat lijkt me wat overzichtelijker.
Het andere draadje over de @live.nl mail staat hier:
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=962
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sommige emails komen niet door vraagje...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie