Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
20Mb nu nog maar 3Mb of minder
|
|
algoman |
Geplaatst op 10 June 2009, 17:39
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 03 Mar 2007 |
Oude probleem is weer terug denk ik van 2 maanden gelden. Alles nagelopen en gemeten en ook de modem vervangen. Bedrading gecontroleerd en connectors vervangen enz.. Ik vraag me af of Online FUP gebruikt,Ik kan in ieder geval nergens vinden op de website. Heb wel de laatste tijd flink op nieuwsgroepen gezeten (vandaar). Mijn modem setting zijn nu: Operational Mode ADSL2+ Upstream 987 kbps Downstream 9201 kbps Noise Margin (Upstream) 9.8 db Noise Margin (Downstream) 10.8 db Attenuation (Upstream) 12.9 db Attenuation (Downstream) 26.0 db En dit is dan het resultaat van en speedtest. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 10 June 2009, 17:51
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Er word wel een FUP (Fair Use Policy) gebruikt maar voor zover ik weet word er niet naar gekeken. Net als bij UPC volgens mij, haal gemiddeld toch wel +50GB per maand binnen, verschilt per maand uiteraard. Welk modem heb je en heeft een reset weleens geholpen? Ook meerdere PC's geprobeerd? Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
algoman |
Geplaatst op 10 June 2009, 18:02
|
Ik heb nu een sitecom DC-224 omdat de livebox elke dag diverse malen gereset moest worden. Ik heb de livebox ook weer uit het stof gehaald en aangesloten maar met hetzelfde resultaat. Achter de sitecom heb ik mijn lan netwerk met 3 pc en diversen notebooks. Alle pc/notebooks geven hetzelfde resultaat. Mijn zoon was de eerste die vertelde dat de snelheid omlaag was. Hij zit dagelijks op de sites van gamekings filmpjes te kijken en nu kwamen ze wel erg traag binnen zei hij. Normaal interneten is nog wel mogelijk. Ik ben nu wel zeker dat het niet bij mij ligt, ik zal de helpdesk eens proberen te bellen. |
|
|
DiaboliQ |
Geplaatst op 10 June 2009, 22:17
|
Activiteit Berichten: 22 Lid sinds: 15 May 2006 |
Volgens mij is Online niet zo erg met FUP. Misschien als je in de top 5 staat ofzo? Ik DL per maand wel meer dan 50G en ik upload nog meer. (Ik seed graag) PC staat 24/7 aan en utorrent doet elke dag netjes z'n werk. Ik ben een seeder en Wanadoo/Orange/Online is altijd tegen het vrijgeven van NAW gegevens geweest. If you Share you Care. _______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose |
|
|
algoman |
Geplaatst op 14 June 2009, 08:10
|
Oké een week verder maar langzaam maar zeker wordt het signaal beter. Volgende week zal ik weer een speedtest doen. Mogelijkheden: 1: Modems en settings (vervangen met hetzelfde resultaat) 2: thuis netwerk en kabels (gecontroleerd tot de grondkabel van de KPN) 3: kabel tussen huis en wijkcentrale 2,5Km. (misschien ergens een laskast) 4: In wijkcentrale zit een slechte verbinding of hardware. We zoeken verder. |
|
|
orange07 |
Geplaatst op 14 June 2009, 10:10
|
Activiteit Berichten: 106 Lid sinds: 28 Jun 2007 |
thja....... ik wacht nog op een monteur, zou worden opgebelt voor een afspraak. Wacht tot a.s vrijdag bel ik ze zelf wel plat Al 4 maanden prut met tel, echooooooooo, ruis en uitval. Internet werkt prima.......... Zie topic: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_29864 Anders in gebreken stellen en terug naar UPC als ik de helft hier van krijg ben ik nog blij... A.S maandag komt er grote update: http://tweakers.net/nieuws/60687/upc-...pdate.html Gewijzigd door orange07 op 14 June 2009, 13:49 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '20Mb nu nog maar 3Mb of minder', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Overgestapt maar nog geen internet en tv | Opleveringsproblemen | : 8 | 04 Jul 2019 |
Advertentie