obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Overgestapt maar nog geen internet en tv
LdK
Ik ben sinds gister 2-07 Overgestapt van Telfort naar Online. Ik krijg gister netjes een mail van Online dat alles geregeld was en ik nu internet plus tv van hun binnen krijg. Ik heb na mijn werk direct alles aangesloten maar helaas geen internet. Terwijl ik een werkende modem van Telfort verwijder leek het me dat deze modem het dan ook zou moeten doen. Ik heb het DSL stekkertje wel verwisseld die bij het pakket zat. De modem geeft de volgende lampen aan; groene power lamp constant, oranje DSL lamp constant en een rode wereld bol constant en dan nog het Wi-Fi lampje. Ik heb contact gehad met de klantenservice en deze geeft aan dat ik maar moet wachten en de modem misschien vanzelf wel internet gaat krikgen. Er is voor de zekerheid wel een monteur ingeplant voor donderdag maar ik zit er niet op te wachten om tot dan zonder internet te zitten. Dus heeft iemand wellicht een idee wat dit probleem kan zijn?
 
elandjes
Hallo, ik heb gisteren ook de bevestiging gekregen dat mijn internet is opgeleverd....morgen is de datum dat ook Telfort gaat afschakelen.

op dit moment ervaar ik hetzelfde als de bovenstaande persoon. Ik zie dat het modem wel DSL heeft...maar blijkbaar geen IP krijgt.

moet ik wachten totdat Telfort echt afschakeld, of had het modem van online nu al een signaal moeten krijgen?

iemand ervaring?
 
Maurice01
Hoi, zelfde probleem hier. Vandaag overgestapt. 60minuten met online aan de lijn gehangen. Monteur komt volgende week donderdag pas, dus lekker begin van mijn ervaring met online.nl
Online wil geen nieuwe modem sturen omdat het ook aan bekabeling liggen.... Die is niet aangepast...
Bij jullie al opgelost Elandjes?
 
elandjes
Gisteren ook 2 keer met online gebeld...en een tweet achtergelaten.
Telefonische helpdesk had reeds monteur gepland voor volgende week woensdag.

Via twitter kreeg ik met twee keer heen en weer appen de suggestie dat het tweede aderpaar van het israpunt eens geprobeerd zou moeten worden......en jawel, signaal!!!! (Alhoewel langzamer dan telfort)

Vandaag de bekabeling nogmaals opnieuw gedaan. Inmiddels is de snelheid al hoger dan de 60 die ik van telfort had.

Maw....check ook je tweede ader paar een keer. Al met al geef ik een positieve duim aan de twitter supporter
 
Maurice01
Gisteravond een zonder succes beetje lopen klooien met de adertjes. Vanochtend bij wakker worden deed de verbinding het Smile Snelheid lijkt prima, dus ga er niet meer aan zitten.

Of het nu door de adertjes komt of dat ze een dag nodig hadden om het over te zetten zullen we nooit weten. toch bedankt voor de tip!
 
Schimpiej
Ik heb hetzelfde probleem.. na 3 keer bellen kunnen ze alleen een monteur sturen. Ik heb een ISRA 2 punt met 4 aders.. welke kleuren moeten waar op?

Ik heb nu:

1A Rood
1B Blauw

2A Oranje
2B Wit

Bedankt alvast!
 
elandjes
Bij mij waren oranje en wit de juiste aders

De andere twee zijn nu niet aangesloten
 
Schimpiej
Ah ok.. Ik heb ze geprobeerd maar dan gaat het DSL lampje niet branden. dus dan zal het wel rood/blauw moeten zijn. Ik ga maar weer bellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overgestapt maar nog geen internet en tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie