obey-robots.txt
11 December 2018, 20:18
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Overgestapt maar nog geen internet en tv

LdK
Ik ben sinds gister 2-07 Overgestapt van Telfort naar Online. Ik krijg gister netjes een mail van Online dat alles geregeld was en ik nu internet plus tv van hun binnen krijg. Ik heb na mijn werk direct alles aangesloten maar helaas geen internet. Terwijl ik een werkende modem van Telfort verwijder leek het me dat deze modem het dan ook zou moeten doen. Ik heb het DSL stekkertje wel verwisseld die bij het pakket zat. De modem geeft de volgende lampen aan; groene power lamp constant, oranje DSL lamp constant en een rode wereld bol constant en dan nog het Wi-Fi lampje. Ik heb contact gehad met de klantenservice en deze geeft aan dat ik maar moet wachten en de modem misschien vanzelf wel internet gaat krikgen. Er is voor de zekerheid wel een monteur ingeplant voor donderdag maar ik zit er niet op te wachten om tot dan zonder internet te zitten. Dus heeft iemand wellicht een idee wat dit probleem kan zijn?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overgestapt maar nog geen internet en tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen 4 07 december 2018, 05:53
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen 8 27 november 2018, 06:55
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 14 08 november 2018, 19:32
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk 1 24 mei 2018, 18:08
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen 3 23 mei 2018, 16:07
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SuskeTeflon00:22:29
| Deonline00:26:43
| waqqas12301:01:16
| piacco02:29:16
| Wanabo09:36:48
| MM23:43:34
| wolra 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?