Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Draadloze printer canon mp620 werkt niet
|
|
Linz |
Geplaatst op 09 July 2009, 12:28
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 09 Jul 2009 |
Beste mensen, Wie o wie kan mij hiermee helpen.. We hebben sinds kort een canon mp620 aangeschaft omdat hij draadloos is. Nu hebben we adsl family op een computer en een laptop. Wanneer ik de installatie van de canon volg vind hij de printer wel maar moet ik een netwerkey invullen van 26 tekens. Maar onze netwerkkey staat met puntjes ertussen dus bijv 25:32:A4:4j enz.. Zo zijn het dus geen 26 tekens meer maar veel meer. wanneer ik die puntjes er tussen uithaal en invult kan hij geen contact maken met de printer. Nu kan ik het ook niet omzetten naar wpa en de netwerkkey invullen want zodra ik wpa aanklik is gelijk de verbinding weg... Daarom moet ik telkens de installatie van de printer stoppen omdat het met de netwerkkey niet lukt. Ik heb gekeken naar het ip-adres van de printer maar daar staat niks bij waarschijnlijk omdat het niet helemaal geinstalleerd is. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt! Lindsey Tates |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 09 July 2009, 17:54
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Welkom Linz, Klassiek probleem gelukkig Om te beginnen met de lengte van de WEP key, deze bestaat uit 26 karakters. Het is inderdaad gescheiden met dubbele punten, maar is meer om overzicht te kweken als het ware. En nu waar het volgens mij misgaat: Je moet op het REG knopje drukken die onderop de livebox zit, REG van registratie. Dat knopje is er voor om computers en/of printers toe te laten op het netwerk. Als je erop drukt begint er een ledje bovenop te knipperen, dat geeft aan dat je verbinding kunt maken. Vanaf het moment dat je dat knopje hebt ingedrukt heb je ca. 4 of 5 minuten om verbinding te maken. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 10 July 2009, 08:57
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
en let er op dat je de wep-key, zonder de dubbele punten, in kleine letters invoert. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze printer canon mp620 werkt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Advertentie