obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Hoge MS bij spelen van (spel) Wolfteam
headbanger
Hallo ik speel graag spellen zo ook het spel Wolfteam het is bekend dat dit spel veel (lagt)=vertraging, slechte verbidinding etc....
Nu heb ik adsl extra, ik krijg thuis ongeveer 7,3 mb binnen en nog heb ik een slechte verbinding hoe kan dit?
Iemand anders uit mijn dorp kan een room joinen terwijl hij zowat helemaal vol is terwijl ik dat onmogelij kan doen hoogstens waar maar 3 mensen in zitten.
Ik heb poorten geopend udp 2300~2399 gecheked met pfpportchecker en ze waren open dat hiep niet toen heb ik de firewall uitgeschakeld hielp ook niet, nu heb ik een statisch ip ook dat helpt niet.
voordat ik adsl extra kreeg had ik adsl lite wat veel onvoordeliger was.
Maar met lite kon ik Wolfteam bijna zonder problemen spelen vergeleken met dit.

Wie weet hoet ik hier van af kom want ik vind het een prachtig spel kan het aan de modem liggen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge MS bij spelen van (spel) Wolfteam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoge ping Storing : 10 15 jun 2016
Hoge ping huawei. Huawei configuratie en problemen : 4 05 okt 2015
Opnames spelen niet af. Digitale TV storing : 3 25 jan 2015
Plotseling hoge ping Storing : 118 24 sep 2014
HG655d hoge ping, lage snelheden Snelheid : 20 28 jul 2014
Advertentie