Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)
|
|
Lizard |
Geplaatst op 01 November 2009, 20:49
|
Beheerder Berichten: 373 Lid sinds: 13 May 2006 |
Van wat ik begrepen heb is het een update om de ghost calls op te lossen. |
|
|
renedg |
Geplaatst op 01 November 2009, 22:45
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 05 Jan 2007 |
Ik heb nog steeds 3202WNLB_22204E hoe kom ik hier vanaf naar nieuwste firmware? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 01 November 2009, 22:59
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Even contact met Online opnemen, schijnbaar kunnen ze dan de firmware voor je klaarzetten en kan die geupdate worden.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Han |
Geplaatst op 02 November 2009, 06:41
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Na de software update werkt bij ons de telefoon weer zoals hoort te zijn. Nummerherkenning op het KPN nummer wordt weer weergegeven, men kreeg ons vaak in gesprek terwijl we niet aan het bellen waren. Als we via het Wanadoo nummer belden kon er daarna niet gebeld worden op het KPN nummer. Ghost call hebben wij geen last van gehad. |
|
|
dreke1967 |
Geplaatst op 03 November 2009, 21:09
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 25 Aug 2009 |
Ik ben inmiddels overgestapt naar ZIGGO. Vorige week weer drie keer een ghostcall om 02:30 Per 01-11 overgestapt. Alles werkte meteen en goed. En véél sneller!!! En ze gaan het nog verhogen... |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 04 November 2009, 18:08
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Lekker hea... kabel
Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
PdK |
Geplaatst op 04 November 2009, 18:38
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Quote PdK schreef: Quote TCP_IP schreef: @PdK Stuur het team nog een extra PB Niet meer nodig, Ik kreeg zojuist een PB van het Serviceteam met excuses. Er wordt aan gewerkt. Vanochtend ben ik twee keer gebeld door het Serviceteam. Ze verwachten dat het aan mijn adapter ligt en ze gaan een nieuw exemplaar naar mij toe sturen. Toevallig vloog de telefonie vanmiddag weer op storing dus laat die adapter maar gauw komen. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 19 December 2009, 23:09
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Gelukkig heb ik geen telefonie van Online en met alleen internet heb ik geen problemen maar ik begrijp nog altijd niet dat de problemen met de telefonie nog niet opgelost zijn. Men blijft in mijn ogen de klanten maar aan het lijntje houden met dit onwaardige produkt dat voor heel veel stress en frustratie zorgt. Waarom pakken de klanten die met dit probleem zitten (en volgens mij zijn dit heel veel) zich niet samen om actie te gaan voeren zodat dit daadwerkelijk opgelost gaat worden of fatsoenlijke telefonie of op kosten van Online terug naar KPN. Het is toch niet de bedoeling om voor lagere kosten met deze ellende te worden opgescheept. Je kan de klanten toch niet voor de gek blijven houden mensen kom op voor je recht want je hebt niet alleen plichten maar ook rechten. |
|
|
Ross |
Geplaatst op 20 December 2009, 15:23
|
Activiteit Berichten: 70 Lid sinds: 09 Nov 2007 |
Hier het zelfde probleem met de telefoon. Keurige email terug gekregen dat er hard aan gewerkt wordt. Is dus wel een groot probleem want het speel al even Lees net dat Kabel noord hier de snelheden gaat verhogen, dus tegen maart (einde contract) maar even kijken voor een alles in een pakket. Verder weinig problemen met de internet verbinding, maar om de mensen aan de andere kant van de lijn te vertellen dat ik ze niet hoor en dat ze maar terug moeten bellen, over ca 15 min., kan in bepaalde omstandig heden zeer frustrerend zijn, zeker als er iets ernstig aan de hand is. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 20 December 2009, 16:07
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
@portos, Waarom geef jij aan dat je tot 31-03-2010 vastzit aan Online !!!!! je hebt toch nu een probleem met een produkt wat niet voldoet je moet Online in gebreke stellen hiervoor. Ik lees vaak op dit forum dat klanten veel problemen hebben en aangeven dat ze vastzitten aan een contract waarom maken die geen gebruik van hun rechten die ze hebben ???????????????. Wijs online maar op hun plichten dat ze een goed produkt moeten leveren maar stel ze wel op tijd schriftelijk in gebreke en de redelijke termijn dat ze die problemen kunnen (moeten) oplossen is 3 weken zo niet kan je onder je contract uit. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie