Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)
Het Online Service Team
Beste klanten,

Op dit moment kan het zijn dat u problemen ondervindt met uw telefonie.
Wij vinden dit zeer spijtig, en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Op onze website (http://www4.online.nl/netwerkmeldingen/index.html) vindt u de meest recente informatie over de ontwikkelingen omtrent de oplossing van dit probleem.
We bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak, en hopen op uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Het Online Service Team
 
Tiger

Quote

Het Online Service Team schreef:
Beste klanten,

Op dit moment kan het zijn dat u problemen ondervindt met uw telefonie.
Wij vinden dit zeer spijtig, en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Op onze website (http://www4.online.nl/netwerkmeldingen/index.html) vindt u de meest recente informatie over de ontwikkelingen omtrent de oplossing van dit probleem.
We bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak, en hopen op uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Het Online Service Team



Beste Online Service Team,

Het is zeer spijtig dat het probleem nog altijd niet opgelost is en er zijn al vaak welgemeende excuses aangeboden.

Maar we zijn nu al een aantal maanden verder nadat het probleem begon en de oplossing is nog niet in zicht regelmatig lees je op dit forum dat klanten daar een groot probleem aan hebben.

En als je regelmatig je excuses aanbiedt kom je gewoon niet meer als provider geloofwaardig over.

Ik geloof best dat dit een complex probleem is maar daar staat geen enkele klant op te wachten het enigste wat die wil is zijn stress kwijt en dat het goed functioneerd.

Het zou mooi zijn dat na al die tijd bij het begin van het nieuwe jaar dit opgelost zou zijn.
 
Ross
Gisteren weer storing, een eenrichting verkeer telefoontje.
Je weet nooit wanneer de volgende keer is.
Denk ook dat de livebox EOL is.
Denk gezien de tijdsduur van de stoing (zeker 2mnd nu ) dat het een moeilijk probleem is.
Maar ja dan moeten ze de update maar ongedaan maken of zo.

Mogelijk zijn ze wat aan de laate kant, want de iritatie wordt elke keer groter, lees net dat Kabel noord
!6 jan, via de kabel, snel internet gaat leveren, ga dan maar over naar een 3 in een family pakket met 20Mb
Nu hier nog op een oudere centrale max 8Mb.Smile

Ben ik wel 8 euro p/m meer kwijt maar wel bereikbaar als er iets is en dat kan wel eens onbetaalbaar zijn.

Moet nog een 3mnd tot het einde van mijn contract, kan wel een brief met eisen opstellen maar tegen die tijd dat het, na veel gezeur, tot een contract beeindiging komt is het al maart.
En de stress is dat niet waard, zeker omdat ik weinig klachten over de internet verbinding heb.
 
Tiger
@Ross,

Je hebt volkomen gelijk dat is het ook niet waard maar het probleem is dat veel klanten er ook zo over denken en dat betekend dat Online er op die manier heel goed mee weg komt.

Ik denk dat een kostenplaatje en het percentage probleemgevallen de reden is dat het zolang duurt en dat zou me niets verbazen.
 
Tiger
Suug,

Ik weet dat ze er aan werken maar de oplossing laat wel erg lang op zich wachten.

Het is ook erg vervelend dat klanten hier al veel te lang mee geconfronteerd worden.

En ik denk dat Online ook geen enkele notie heeft wat ze daar mee teweeg brengen.

Voor mij is de normale gang van zaken dat je eerst iets test en als dat goed is dan voer je het pas uit.
 
Ross
Kreeg een persoonlijk mailtje van het online helpteam om wat klant gegevens te geven te sturen zodat het konden bekijken of ze een oplossing konden bieden.
Wordt dus druk aan gewerkt denk ik.
Dit is dus wel positief dat ze erkennen dat er wat aan de hand is wat niet opgelost kan worden met een kortere kabel ed.Smile
We zien wel wat het gaat worden.

Zal nu begrijpelijk wel even op een laag pitje staan ivm de feestdagen.
 
Tiger
@mipmar,

Jij hebt volkomen gelijk ik heb het ook al vaker kenbaar gemaakt maar daar ligt niemand wakker van je want je leest vaak hetzelfde en ze kweken bij Online veel stress en ergernis door die onzin die ze verkopen.
Het lijkt wel of ze willen dat de klanten vertrekken door de manier waarop ze acteren je hebt het nu zelf ervaren.
 
Tiger
@mipmar,

Ik zou als ik jou was maar eens contact opnemen met je rechtsbijstand en eventueel met de Opta welke stappen je kan ondernemen i.v.m. de toestanden over dit probleem bij Online.

Het is toch te gek dat je extra kosten moet maken en dat ze zo moeilijk doen terwijl de fouten bij hun liggen.

Ik heb het al eerder gezegd dat ze een volwaardig produkt moeten aanbieden of de klanten VOLLEDIG schadeloos moeten stellen voor de extra kosten die ze moeten maken.

Voor mij zou er maar een alternatief zijn zolang het probleem niet opgelost is iedereen met telefonieproblemen op kosten van Online terug naar KPN waar men geen probleem heeft met de telefonie waar je kan bellen en gebeld worden.

IEDEREEN met dit probleem zou bij Online eens met de vuist op tafel moeten slaan en eisen dat deze terreur ja ik noem dit telefoonterreur afgelopen moet zijn.

Begrijp nog altijd niet dat de klanten die met deze problemen zitten zich niet hebben samen gepakt om hier aktie op te voeren en dat dit al maandenlang getolereerd wordt.

Als je een probleem niet opgelost krijgt moet je ook mans genoeg zijn om dit probleempakket de deur uit te doen en niet anderen daar mee opzadelen.

Ja mensen ik ben erg kritisch en vindt dat veel klanten onrecht wordt aangedaan maar dit zal voorlopig mijn laatste kritiek zijn want ik ben van mening dat nu anderen aan zet zijn.

Ben wel van mening dat Online zich eens moet gaan beraden hoe men in de toekomst met klantenservice en klantvriendelijkheid moet omgaan.

Wens ieder een gezellige jaarwisseling en een goede gezondheid in het nieuwe jaar.
 
Ross
Werd gisteren door een medewerker gebeld over deze klacht.
De update die gedaan is zal, waarschijnlijk, wel de spook telefoontjes oplossen maar voor het 1 richting probleem is nog geen update beschikbaar.
Hier wordt druk aan gewerkt.
Het doormeten van de lijn leek hier wel goed, dus daar kon het niet aan liggen. Ook de power adapter, welke wel eens problemen geeft, kon niet de schuldige zijn.
Dus wachten op de firmware update Smile.
De medewerker gaf wel een advies om er een timer tussen te zetten,dit om de livebox (dagelijks)(s'nachts?) gedurende een ca 30 sec uit te schakelen waarna de modem zich weer reset en er weer een tijdje storingsvrij gebeld kan worden.
De opstart tijd voor de telefoon is wel toegenomen na de laatste update en kan volgens de medewerker wel ca 10 min duren.

Is wel duidelijk een livebox probleem die thomson dingen doen het beter heb ik wel begrepen.
Ben niet z'n Thomson liefhebber.
 
walterkevin
die thomson is perfect
aleenn als je DMZ zoekt.......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 Sep 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 Jul 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Advertentie