Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)
|
|
Pimmetje |
Geplaatst op 15 January 2010, 22:41
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 15 Jan 2010 |
Zolang een bedrijf geen standaarden gebruikt denk ik nooit. Normale sip gebruiken voor telefonie is toch niet moeilijk zeg ik dan wat vreemds. Ik moet er bij zeggen dat mijn uitgaande gesprekken al niet meer over de livebox lopen alleen kan ik het nummer wat we nu hebben nog niet naar een sip provider proteren voor 1 of 2 euro per maand. Tenminste providers die ik heb gevonden werken niet icm de livebox en ik heb nog geen tijd gehad mijn ander (cisco) modem te testen. Maar daar zal die provider waarschijnlijk wel werken. Mocht ik hem omschakelen dan vraag ik mij af of ik het terug schakel.
Gewijzigd door Pimmetje op 15 January 2010, 22:42 |
|
|
PdK |
Geplaatst op 30 January 2010, 10:32
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Quote PdK schreef: Vanwege de vele problemen heb ik vandaag een Speedtouch 706 ontvangen en aangesloten. Alles verliep vlekkeloos en misschien ben ik nu van die telefoonproblemen af. Mijn hoop dat de downloadsnelheid hoger zou worden is gelijk de grond ingeboord, die is 8 MB gebleven. In het eerste jaar had ik nog 15 MB, het tweede jaar 12 MB en nu nog maar 8 MB, terwijl de afstand tot de centrale hetzelfde is gebleven. Hopelijk zakt hij niet verder. Ik zal het modem enkele weken testen en dan hier laten weten of het een verbetering was. Het modem draait hier nu een maand en ik heb geen enkele keer een storing gehad. Geen spooktelefoontjes, geen vastgelopen telefonie en geen problemen met mijn Siemens Dect-telefoon. Ben zeer tevreden over de Speedtouch. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 30 January 2010, 12:32
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
@PdK, Jij hebt nu 1 maand geen probleem meer met een nieuw modem maar als ik het goed heb had jij daarvoor ruim 4 maanden wel een probleem. Mjn vraag is dan ook heb jij voor deze probleemperiode ook een compensatie gekregen van Online voor de ellende die je in die periode hebt gehad want het zou wel netjes zijn als dit gebeurd is. Want ik ben van mening dat ieder die te lang met een probleem geconfronteerd wordt compensatie moet krijgen. |
|
|
PdK |
Geplaatst op 30 January 2010, 13:06
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Quote Tiger schreef: @PdK, Jij hebt nu 1 maand geen probleem meer met een nieuw modem maar als ik het goed heb had jij daarvoor ruim 4 maanden wel een probleem. Mjn vraag is dan ook heb jij voor deze probleemperiode ook een compensatie gekregen van Online voor de ellende die je in die periode hebt gehad want het zou wel netjes zijn als dit gebeurd is. Want ik ben van mening dat ieder die te lang met een probleem geconfronteerd wordt compensatie moet krijgen. Ik ben het met je eens dat als een klant 4 maanden niet het product krijgt waarvoor hij betaalt, hij best een schadeloosstelling mag krijgen. ook al ben ik blij dat mijn probleem met het modem opgelost is, het probleem met de snelheid staat nog steeds. Mijn 20 MB lijn gaf het eerste jaar een snelheid van 15 MB, het tweede jaar 12 MB en tegenwoordig nog maar 8 MB. Maar om op je vraag terug te komen, nee, ik heb geen compensatie gekregen. Of Online moet een nieuw modem als compensatie zien. . |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 03 February 2010, 00:51
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
@mr10, Net zo goed als jij plichten en rechten hebt heeft Online die ook dus laat je door Online geen beer opbinden dat je niet onder je contract uit kan want ze hebben jou een produkt geleverd dat niet voldoet. Het enige probleem wat jij hebt is dat jij Online niet schriftelijk in gebreke hebt gestelt en dat betekent dat ze dan 3 weken (een redelijke termijn) de tijd krijgen om het probleem op te lossen. Ze kunnen zich niet blijven verschuilen met het exuus dat het in onderzoek is want het probleem is al vele maanden ONLINE HEEFT DE PLICHT om jou een goede telefoonverbinding te leveren sta op je rechten en wijs hun maar op de plicht die ze hebben want daar betaal je tenslotte voor. Ik begrijp ook niet waarom Online jou klacht niet in het systeem heeft staan dan hoeven ze ook niet die procedure te doorlopen maar ja dan hang je korter aan de telefoon en voor hun is dat dan minder KASSA. Ik wens jou succes met de oplossing |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie