Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
port forwarding schijnt niet te lukken
masterofc
hii,

ik zit met een probleem. Ik wil een nas aanschaffen maar daarvoor wil ik eerst een test uitvoeren of alles werkt en tot nu toe kan ik de test al niet eens voltooienPfft.
Ik heb het programma quick FTP gedownload. Intern kan ik deze bereiken onder ftp://192.168.1.10:21/ echter van buiten af kan ik hem als ik
ftp://ip-livebox:21/ niet op de ftp server.
Ik heb voor de zekerheid een paar screenshots gezien misschien dat dat iets helpt toegevoegd in word bestand.
ik heb vervolgens ook een poort check gedaan en poort 21 staat open echter hij forward niet:S

rrozema
Welke router heb je? En heb je al even gezocht hier op het forum?

zoek maar eens bij google op "ftp server site:online.gebruikers.eu".
Gewijzigd door rrozema op 30 August 2009, 14:48

masterofc
probleem is al opgelost het er een linksys wireless modem router tussen gezet Smile en me livebox weggelaten.

rrozema
vergeet niet dat je voor de livebox huur betaalt. Dus neem even contact op met Online hoe je hem moet retourneren als je toch niet meer van plan bent hem te gaan gebruiken...

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'port forwarding schijnt niet te lukken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 Jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 Sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Advertentie