Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Voice lampje brandt niet
student538
Beste mensen,

In het Speedtouch SIP menu staat onder telefonie de dienst nog niet geregistreerd is. Nu dacht ik laat ik naar online.nl gaan omdat ik daar zag staan: registreer. Maar dat is helaas alleen voor als je eigen telefoonnummer in de Telefoongids wil hebben. Vanavond gebeld met Online, de medewerker wist niet wat er precies aan de hand was. Wel moest ik mijn modem laten ressetten, maar dat hielp dus niets. Volgens een andere medewerker van Online moet het modem nog worden geconfigueerd worden. Toen ik nogmaals belde kreeg ik deze informatie. En op de vraag of ik ook de kosten die ik nu moet maken met mijn GSM, kreeg ik 0 op het request. Terwijl de wet naar mijn idee voorschrijft dat Online dit gewoon dient te vergoeden.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voice lampje brandt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 Jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 Sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Advertentie