Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch 706 geeft maar max 2mb
DIGIBAS
Juist een nieuwe speedtouch 706 gehad van Online, geeft max 2 mb, in het verleden met de Livebox 15 mb minimaal.
Krijg loze adviezen, (lengte bedrading etc.) Dit is allemaal niet veranderd. Wat is hierover bekend en mogelijke oplossing die ik aan online kan geven?

I R Baboon
Bellen met de helpdesk voor een nieuwe!

Sommige 706 hebben een bug/fout. Dan kom je niet hoger dan 2 Mbit.

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

DIGIBAS
Men heeft me beloofd vannacht te updaten, maar ik heb er geen vertrouwen in.
Wacht dit af en anders vervangen.

Dank voor de snelle reactie

Vlokjesman
Het klopt inderdaad dat het een bug is. Maar als je contact hebt op genomen met de helpdesk kan het zo snel mogelijk opgelost worden. en heb je gauw een beter snelheid.
Ik ben ijdel. I know I am!

DIGIBAS
Nou, je begrijpt de update van vannacht heeft niets geholpen, er is zelfs geen update geweest.
Ik kan wel weer bellen, maar dan begint het telefoongesprek van 30 minuten weer van voren af aan, HOE LANG IS JE TELEFFONDRAAD, ZIT ER EEN ROUTER ACHTER< KUNT U !(@>!^*>!>@%$ IN DE OPDRACHT REGEL IN TIKKEN enz enz enz.

jammer. ik had in het verleden als het loopt geen enkel probleem met Online, maar nu!!!ShockShockShock

Ik hen mijn oude niet te updaten livebox weer geplaatst, maar heb nu geen telefoon meer.
Online heeft al enkele keren mijn telefoon nummer gevraagd om me te bellen over de problemen, maar laten niks horen, het enige wat ze doen is een onderzoek sturen naar tevredenheid. (al 2 keer)
Maar het lijkt er op dat ze daar zker niets mee doen.

, Morgen meer over dit verloop.
Gewijzigd door DIGIBAS op 26 November 2009, 18:00

DIGIBAS
WinkGrinGrin

ERE WIE ERE TOEKOMT.

Vannacht heeft Online een update op mijn modem uitgevoerd en de snelheid is weer OK.
Dus de in de discussie genoemde BUG, is mogelijk, maar er hoeft geen vervanging plaats te vinden, men heeft het modem geupdate en zie daar.

Software is nu 7.8.10.0

Super bedankt toch Online.

einde onderwerp.

Vlokjesman
Ik ben harstikke blij voor je !

Beter Internet en sneller internet is altijd goed !
Ik ben ijdel. I know I am!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch 706 geeft maar max 2mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 Apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 Jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 Nov 2019
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen : 8 04 Jul 2019
Advertentie