Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
fatuur klopt niet
|
|
sjeroentje |
Geplaatst op 11 December 2009, 10:46
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 29 Oct 2009 |
Is er hier iemand van online actief want ik kom er niet uit per mail. Heb dus sinds kort online overgestapt van telfort. Maar begin nu wel beetje spijt te krijgen. Ik mailen dat factuur niet klopt omdat eerste 3 maanden 10 euro zou zijn en wifi gratis. Heb dus bevestingings mail van online geplakt in mail naar hun. Krijg ik mail terug of ik originel bevestiging wil sturen want ik kan de mail zelf verandert hebben. Ik mail terug nee want dan heb ik geen bewijs meer. En dat ze toch bij hun uitgaande mail kunnen zien wat er echt in staat. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 11 December 2009, 12:14
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Stuur het Online Service Team eens een berichtje: Stuur Prive Bericht Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
sjeroentje |
Geplaatst op 11 December 2009, 14:52
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 29 Oct 2009 |
thanks kijken of het helpt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'fatuur klopt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie