Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
via rhine||Feather netkaart probleem
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 30 December 2009, 07:28
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Hmm wijzig de duplex mode eens van de netwerkkaart. Start >> Configuratiescherm(classic view)>>apparaatbeheer Klik op het plusje van netwerkadapters rechtermuisknop op de netwerkadapter en kies eigenschappen Klik op tabblad geavanceerd Ergens links komt er iets met "speed & duplex mode" te staan, probeer eens "autosense" of "100mbit full duplex". Ik kan nog niet uit je verhaal afleiden dat je een static IP hebt ingesteld, probeer dit ook eens. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
lidy |
Geplaatst op 30 December 2009, 08:16
|
Activiteit » rustige noorden » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 79 Lid sinds: 11 Aug 2007 |
Ja staat al op statisch ingesteld intussen. Haar net weer gebeld en naar je goede raad alles afgehandeld, maar bij haar staan er slechts 8 opties die evt aanpas/instelbaar zijn, hier 13 opties waaronder dus die speed/duplex ook, deze komt bij haar in de lijst totaal niet voor |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 30 December 2009, 09:49
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Ik weet dat je dit nu niet wilt horen, maar als ik zo'n probleem heb dan pak ik atijd een goedkoop oud realtek netwerkkaartje uit de kast en plaats die in die computer. Werkt altijd. Ik ben bang dat dit toch echt aan de netwerkkaart, c.q. de drivers daarvan, ligt. Als laatste wanhoopspoging kun haar nog vragen de netwerkkabel uit de computer en de livebox te halen en deze er omgekeerd weer in te drukken. Misschien helpt het... Gewijzigd door rrozema op 30 December 2009, 09:52 |
|
|
lidy |
Geplaatst op 30 December 2009, 10:01
|
Activiteit » rustige noorden » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 79 Lid sinds: 11 Aug 2007 |
Ja hoor , wil ik best horen hoor Maar mijn ouwe uitleenpctje staat nu ver weg...hier en eerder bij diverse andere mensen en met welke provider dan ook, zelfs op wifi met externe usb, was de verbinding steeds oke en stabiel. Heb zo ie zo altijd hier 2-3 (oudere) LAN/video/kaartjes los liggen en aantal reepjes geheugen in soorten, je weet maar nooit verhaal Verder is er dus net 2 maanden en legale XP opgezet met SP3 en alles via de optie 'aangepaste updates' ipv 'snel' ook hardware dus nagekeken. Via apparaatbeheer verder ook geen evt gele tekentjes gezien, dus ik snap het echt nog steeds niet |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'via rhine||Feather netkaart probleem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
probleem TV | Algemeen | : 3 | 13 Jan 2018 |
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? | Zyxel configuratie en problemen | : 30 | 06 Dec 2016 |
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie | Zyxel configuratie en problemen | : 17 | 11 Apr 2016 |
probleem met openen Huawei configuratiescherm | Huawei configuratie en problemen | : 10 | 29 Feb 2016 |
Advertentie