Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware beschikbaar voor de livebox
jvi
Net binnengehaald nu maar zien of dit geen anderen dingen gebroken heeft

Het probleem van de eenrichtingsgesprekken van Online telefonie in combinatie met de Livebox, is opgelost.

Het probleem werd veroorzaakt door de software van de Livebox. Wij hebben inmiddels nieuwe software (versie FAST3202_2601EC) voor de Livebox ontwikkeld en getest, waarmee het probleem verholpen wordt.

De nieuwe software zal automatisch door uw Livebox geïnstalleerd worden.

Het is ook mogelijk om de update direct te installeren met behulp van de knop 'Zoeken naar updates' in de Livebox. U vindt deze knop door in uw browser naar adres 192.168.1.1 te gaan. Kies in het menu 'Informatie' voor 'Software'.

Tijdens een update knipperen de lampjes op uw Livebox . Dit kan tot twintig minuten duren. Zet uw Livebox gedurende deze periode niet uit! Tijdens de update kunt u geen gebruik maken van uw internetverbinding en ook niet bellen met Telefonie. Zodra het @-lampje op uw Livebox niet meer knippert en blijft branden, is uw internetverbinding weer klaar voor gebruik.

Let op: hierna dient u, indien van toepassing,

Uw draadloze verbinding(en) opnieuw te activeren met behulp van het REG knopje
onderop de Livebox
Eventuele firewall regels opnieuw in te voeren.

bert utrecht
heb de nieuwe er nu ook in staan

heb net ff 100mb van bbnet binnen gehaald
snelheid 1.7 -1.8mb/s
netjes toch

flower thunder
Ehh....pardon?????

Hoezo "het probleem is opgelost ????"

ik heb gisteren voor de tigtigstekeer de Livebox moeten resetten, omdat ik gebeld werd en mij niet kon horen.
Spooktelefoontjes heb ik niet meer.

Online.....chapeau !!!!

Loop toch naar de kl*te met je hele Online.
Zodra mijn abbo is afgelopen ( helaas duurt het nog even ) stap ik direct over naar een andere provider.
Blijkbaar kunnen/willen ze het gewoon niet oplossen !!

bert utrecht

flower thunder schreef:
Ehh....pardon?????

Hoezo "het probleem is opgelost ????"

ik heb gisteren voor de tigtigstekeer de Livebox moeten resetten, omdat ik gebeld werd en mij niet kon horen.
Spooktelefoontjes heb ik niet meer.

Online.....chapeau !!!!

Loop toch naar de kl*te met je hele Online.
Zodra mijn abbo is afgelopen ( helaas duurt het nog even ) stap ik direct over naar een andere provider.
Blijkbaar kunnen/willen ze het gewoon niet oplossen !!

snelheid is nu wel goed
als ik gebeld wordt
dan moet ik heel ff wachten voor dat ik kan spreken

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware beschikbaar voor de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 Jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 Jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 Sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Advertentie