obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
[OPGELOST] [probleem] i.s.m. Sitecom Range Extender 300n
Genkie
OPGELOST!

Beste,

Dit is het geval: Ik heb een Speedtouch 706 modem. Dat werkt allemaal prima, maar nu wilde ik voor mijn laptop ook draadloze mogelijkheden toevoegen voor 2 laptops hier in huis.

Het volgende is reeds gebeurd: USB Wi-Fi ontvanger gekocht, die aangesloten op de ene laptop omdat deze nog geen netwerkkaart oid had (oudere laptop).

Het internetkabel wat in die oudere laptop ingeplugged zat in de Sitecom Range Extender 300n gestopt zodat deze het internetsignaal ging uitzenden (zodat de USB Wi-Fi ontvanger hem weer op zou pikken zodat de laptop alsnog internet had).

Dat lukte. Echter, nu wil ik de Sitecom Range Extender 300n configureren. In de handleiding van Sitecom staat dat dat via '192.168.0.234' moet gebeuren, echter, je raad het al, dat werkt niet.

- De huidige situatie: Internet komt huis binnen -> SpeedTouch 706 -> 4 internet kabels. -> 1 van die 4 internetkabels naar laptop, die in de Sitecom Range Extender 300n zit -> Sitecom Range Extender zend draadloos signaal in via Ethernetpoort 3. -

Dat zal er vast mee te maken hebben dat die Speedtouch 706 aangesloten zit (en moet blijven, want we hebben ook vaste kabel internet hier).

Nu is mijn vraag, hoe kom ik alsnog het configuratiepaneel van de Sitecom Range Extender 300n in? En welke evt. aanpassingen moet ik daarvoor (in de Speedtouch 706) maken?

Bij voorbaat dank!

OPGELOST!

Moest gewoon even een kabeltje tussen laptop en Sitecom tussen. Toen kon ik er wel in.
Gewijzigd door Genkie op 05 februari 2010, 23:44
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[OPGELOST] [probleem] i.s.m. Sitecom Range Extender 300n', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing : 9 14 okt 2016
Advertentie