obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Pluim
Tiger

Quote

Ton Deuze schreef:
Ik dwaal helemaal niet af. Sterker nog, ik zit loodrecht op de kern van deze discussie. Jij lijkt de Wouter Bos van dit forum wel. Je draaikont en weerlegt als een volleerde vrouw op leeftijd de rollen omdraaiend het geen waar het hier om gaat. Je krijgt kristalhelder uitgelegd hoe het werkt bij Online. Dit in een kraakhelder voorbeeld. Dat jij het er niet mee eens bent is prima. Die mening mag jij hebben. Van mij en van iedereen hier. Alleen om zonder de werkwijze te kennen te strooien met termen als 'schandalig' dat slaat als een tang op een varken. Zelfs de persoon om wie het hier gaat komt tot tweemaal toe met een 'pluim'. Blijkbaar heeft hij meer begrip voor de manier waarop Online in deze handelt.

Even nog ter verduidelijking:
Zou Online dit niet zo doen dan is het zelfs niet eens mogelijk om klanten vanaf het ingaan van het fysieke en technische abonnement vrij te stellen van de extra kosten en deze dus voor hun rekening te nemen, temeer om ze direct op de factuur ook weer in mindering te brengen.

Nogmaals, ik ben niet degene die afdwaalt. Ik blijf almaar bij de kern van dit topic. Jij dwaalt juist ten tweede malen af. Weer reageer je niet inhoudelijk maar juist op persoon. Jammer.

En ja, het zwaktebod en de keuze 'discussie gesloten' is alleen weggelegd voor de minder communicatief vaardigen onder ons. Daarom geef ik je die kado.

Next.


@Ton Deuze, je bent gewoon een zielige betweter je kan gewoon niet tegen kritiek
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pluim', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie