obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 21:26
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 63% [125 stemmen]
63% [125 stemmen]

Stemmen: 198
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Pluim

jakkerma
Na een prijsverhoging van 10 euro naar 12 euro per maand door Telfort voor een 2 Mb abo was de maat vol.
Overstappen naar een 20 Mb abo van Online. Wordt voor mij waarschijnlijk 8 Mb effectief.
En een sprong in het diepe: ook telefoon via Online. Is nu nog bij KPN.
Nieuwe abo gaat 29 april in, maar er werd meteen 6,58 euro afgeschreven van de giro!
Per mail geprotesteerd. Bleek voor het veiligheidspakket te zijn dat ik helemaal niet wil.
Binnen 2 dagen was het teruggestort. Hulde. Smile
Gr, Jaap.
 
Tiger
Dit is helemaal GEEN PLUIM WAARD maar het is een schande dat er meteen iets afgeboekt wordt voor iets waar je niet om gevraagd hebt.
 
jakkerma
Het is bij Online net als bij kinderen: een goede actie na een slechte moet toch beloond worden..

Gisteren ontving ik het nieuwe modem, een Thomson TG712.
Deze lijkt wel erg op mijn huidige modem, een Speedtouch ST716v5WL.
Kan ik dit modem niet gewoon blijven gebruiken?
Ooit heb ik de laatste firmware update gedaan:716_Upgrade_R62T2_sip.exe
Dan zou ik alleen de VPI/VCI moeten aanpassen en de instellingen voor de telefoon?
 
Tiger
@Ton Deuze,

Jij moet je niet opstellen als goedpratertje voor Online daarvoor zijn te veel en te vaak rare dingen door Online gedaan waardoor ze veel klanten stress hebben bezorgd en dat is helemaal niet goed te praten.
Dus als je antwoord geeft denk dan even verder als je neus lang is.
 
jakkerma
Kom jongens, ik wil hier geen vlammen ontsteken!

Nou, dan moet ik maar nieuwe gaatjes in de muur boren voor de 712..

Gr, Jaap.
 
Tiger
jakkerma schreef:
Kom jongens, ik wil hier geen vlammen ontsteken!

Nou, dan moet ik maar nieuwe gaatjes in de muur boren voor de 712..

Gr, Jaap.


Je hebt gelijk Jaap ik ga dan ook maar genieten van deze mooie dag.


Groet Tiger
 
jakkerma
Het is gebeurd! Vanochtend tot half 10 nog mail ontvangen via Telfort,
Om 10 uur was de verbinding dood.
En om half 11 was er weer internet!
Zelfs mijn oude mailadressen doen het nog.
Download 10MB, upload 1MB.
Toch weer een pluim, sorry Tiger..
 
LG1
Ton Deuze schreef:
@ Tiger: Je dwaalt af. Wel bij het onderwerp blijven. jakkerma geeft aan dat hij gemeld heeft dat hij al iets in rekening werd gebracht en dat hebben ze opgelost. Dat hij dat waardeert siert hem.

Jij mag je reactie: "Dit is helemaal GEEN PLUIM WAARD maar het is een schande dat er meteen iets afgeboekt wordt voor iets waar je niet om gevraagd hebt." uitleggen. Tenslotte vind jij het schandalig. Leg eens uit dan. Snap jij waarom dit gebeurt? Nee? Dan ook niet reageren. Ja? Zet me dan maar op mijn nummer.

En nee, niet met randzaken en irrelevante op de man bedoelde reactie komen. Inhoudelijk reageren op mijn vraag graag.
graag dan ook zelf even inhoudelijk willen uitleggen

ik qoute even wat jij zegt : Niet de klok willen luiden als je niet weet waar de klepel hangt. "Eerst begrijpen waarom zoiets gebeurt en dan roepen. Die afschrijving is geheel verklaarbaar"
dus?"leg eens uit dan?
 
Tiger
LG1 schreef:
Ton Deuze schreef:
@ Tiger: Je dwaalt af. Wel bij het onderwerp blijven. jakkerma geeft aan dat hij gemeld heeft dat hij al iets in rekening werd gebracht en dat hebben ze opgelost. Dat hij dat waardeert siert hem.

Jij mag je reactie: "Dit is helemaal GEEN PLUIM WAARD maar het is een schande dat er meteen iets afgeboekt wordt voor iets waar je niet om gevraagd hebt." uitleggen. Tenslotte vind jij het schandalig. Leg eens uit dan. Snap jij waarom dit gebeurt? Nee? Dan ook niet reageren. Ja? Zet me dan maar op mijn nummer.

En nee, niet met randzaken en irrelevante op de man bedoelde reactie komen. Inhoudelijk reageren op mijn vraag graag.
graag dan ook zelf even inhoudelijk willen uitleggen

ik qoute even wat jij zegt : Niet de klok willen luiden als je niet weet waar de klepel hangt. "Eerst begrijpen waarom zoiets gebeurt en dan roepen. Die afschrijving is geheel verklaarbaar"
dus?"leg eens uit dan?


@Ton Deuze en LG1 ik heb de indruk dat jullie zelf niet weten waar de klepel hangt.
Je kan natuurlijk qouten zoveel als je wilt en alles is natuurlijk verklaarbaar en natuurlijk kan er ook iets fout gaan.
Maar als je de afgelopen jaren regelmatig op dit forum had gekeken had je ook gelezen dat de onrechtmatige afschrijvingen vaker zijn voorgekomen en dat dit nu nog voorkomt vindt ik dan schandalig en uiteraard geen pluim waard .
 
Tiger
@Ton Deuze,

Je begint af te dwalen en er omheen te draaien en het is moeilijk voor jou om te aanvaarden dat iemand een eigen mening heeft.
Het is toch vrij simpel dat als een organisatie vaker onterecht afboekingen doet dat dit schandalig is.
Zelf had jij al aangegeven dat jij al ruim 7 jaar bij Wanadoo, Orange, Online klant bent dan had jij dit toch meerdere malen moeten lezen op dit forum maar jij zal dat wel gemist hebben omdat jij je pas sinds kort hebt aangemeld als lid.
En als jij daar een andere mening over hebt prima maar voor mij is deze discussie gesloten.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pluim', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:32:54
| Techguy01:44:41
| browsen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja