Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Thomson en Airport: veranderen channel
|
|
vroeser |
Geplaatst op 14 May 2010, 13:48
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 14 May 2010 |
Goedemiddag allemaal, onlangs heb ik naar volle tevredenheid een wifi netwerk thuis van online, met thomson modem. Ik wil graag gebruikmaken van een airport express om muziek te streamen naar mijn stereoset. De airport wordt, nadat hij is aangesloten, gevonden door de laptop (XP SP3), maar na enkele minuten niet meer. Als ik de airport opnieuw opstart: hetzelfde verhaal. Kijk ik in de modem d.m.v. de online assistent, dan wordt hij keurig waargenomen door de modem (verbonden met de airport dmv ethernetkabel). Er moet dus iets misgaan in het ontvangen van de signalen van de airport door de laptop. Ik wil graag de kanalen veranderen van de modem én van de airport. Ik heb ingelogd in de modem, maar ik vind nergens een optie om de channel te veranderen. Hoe moet ik dit doen? Dank voor uw hulp! Groet, René. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 15 May 2010, 18:50
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Dus je hebt twee aparte draadloze netwerken tegelijk aan staan? Lijkt mij logisch dat je daarmee niet kan werken. Waarom niet één netwerk? Tussen de Apple en de Thomson zit toch een netwerkkabel? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
PPrins |
Geplaatst op 16 May 2010, 08:30
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 16 May 2010 |
Heb je ook die cd gebruikt van je Airport? Daar staat een configuratieprogramma op. Die moet je wel installeren. Daar kan je je kanalen in veranderen. |
|
|
vroeser |
Geplaatst op 17 May 2010, 08:35
|
dank voor de antwoorden. ik heb niet twee afzonderlijke draadloze netwerken; de airport staat geconfigureerd als: "maak deel uit van bestaand netwerk". ik heb het configuratieprogramma gebruikt en de airport geconfigureerd, maar hij valt gewoon nog steeds uit. ik kan in de airport wel de kanalen veranderen, maar dus niet in de thomson modem! en dat zou ik graag willen weten. |
|
|
vroeser |
Geplaatst op 18 May 2010, 08:55
|
Toppie! ga ik straks proberen, wanneer ik weer thuis ben! Dank u! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson en Airport: veranderen channel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zyxel op bridged (en icm Airport Express) | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 11 | 06 Dec 2016 |
Thomson router icm wifi repeater | Thomson meer apparaten aansluiten | : 7 | 01 Jul 2015 |
Thomson st706 probleem | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 34 | 31 Mar 2015 |
Externe IP veranderen (Wan ip static) | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 11 Sep 2014 |
Thomson 712 Probleem | Thomson configuratie en problemen | : 30 | 29 May 2014 |
Advertentie