Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 1 van 2: 12
|
tip bij opzegging abonnement
|
|
john1958 |
Geplaatst op 15 September 2010, 16:44
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 15 Sep 2010 |
Voor degenen die te zijner tijd hun abonnement bij Online zullen opzeggen, kan mijjn volgende ervaring van belang zijn. Mijn abonnement liep tot de 19e van de maand. Omdat de vaste kosten voor de maand vooruit worden betaald en mijn variabele (bel)kosten erg laag waren, verwachtte ik bij de eindafrekening nog iets terug te krijgen. Dit was een misrekening, want er volgt helemaal geen eindafrekening. De laatste rekening heb ik nooit meer gezien en er is ook niets meer bij of afgeboekt van mijn rekening. Inloggen kan ook niet meer en mailen met de helpdesk is niet meer mogelijk, omdat je daarvoor ingelogd moet zijn. Het enige is dan bellen met de helpdesk, maar dan ben je het geld dat je terug verwacht zo kwijt aan belkosten. Gelet om mijn ervaring is het misschien slim om de laatste incasso na beëindiging te storneren, maar dan dreigt online wel weer met extra incassokosten. Rest mijn opluchting dat ik van deze club afben, maar ik moest dit nog wel even kwijt. |
|
|
john1958 |
Geplaatst op 15 September 2010, 22:08
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 15 Sep 2010 |
Einddatum was de 19e juli. Deze einddatum is ook door online bevestigd. Rond 7 juli is nog de nota afgeschreven met de vaste abonnnementskosten tot 1 augustus. Daarna niets meer gehoord of ontvangen. |
|
|
john1958 |
Geplaatst op 17 September 2010, 17:47
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 15 Sep 2010 |
Daar begin ik niet meer aan. Ik heb ongeveer 10 euro tegoed aan abonnentskosten, minus schat ik een paar euro belkosten. Per saldo gaat het dus maar om een paar euro. Door weer de betaallijn te gaan bellen, met een onzekere afloop, loop ik alleen maar het risico goed geld naar kwaad geld te gooien. Dat weet online natuurlijk ook en mijn inschatting is dat ze daarop speculeren en gewoon geen eindafrekening meer sturen. Het zij zo, maar ik heb het op het forum gegooid, zodat anderen hun plan hier eventueel op kunnen aanpassen. |
|
|
john1958 |
Geplaatst op 18 September 2010, 12:24
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 15 Sep 2010 |
Mijn eindsaldo kon op 1 augustus worden bepaald. Nu is het wel zo, herinner ik mij dat banken nieuwe voorwaarden hebben omdat de europese regels dit voorschrijven. Tegenwoordig kunnen consumenten langer storneren. Ik geloof tot wel 8 weken na de betaling. Misschien komt de restitutie volgende week nog, rond de tijd dat ik normaal de maandelijkse rekening ontving. Als dat zo is, dan zal ik dat hier melden. Voorlopig blijf ik nog even sceptsisch. |
|
|
paraplu |
Geplaatst op 18 September 2010, 17:54
|
Activiteit » Rotterdam Berichten: 2 Lid sinds: 18 Sep 2010 |
Online gaat beltarieven aanpassen en geeft aan dat abonnement t/m 21 oktober 2010 gratis opgezegd kan worden. Ik vraag me af of ik mijn pakket (internet+bellen) kan opzeggen om deze reden. Iemand met ervaring? |
|
|
paraplu |
Geplaatst op 18 September 2010, 18:31
|
Activiteit » Rotterdam Berichten: 2 Lid sinds: 18 Sep 2010 |
Aanpassing beltarieven Rubriek: informatief Om de diverse Online telefonieabonnementen beter op elkaar af te stemmen, voert Online per 22 oktober een kleine aanpassing door in het beltarief voor Telefonie Totaal en Telefonie Basis klanten. U betaalt voortaan hetzelfde voor bellen naar Online telefoonnummers als naar andere vaste nationale nummers. U betaalt een starttarief van 5 cent voor alle gesprekken. Telefonie Basis klanten betalen op werkdagen en ’s avonds een tarief van 3,5 cent per minuut voor gesprekken naar vaste nationale nummers, met uitzondering van servicenummers. Het tarief voor bellen naar Online telefoonnummers is het enige tarief dat wijzigt, alle andere tarieven blijven onveranderd. Voor een overzicht van de actuele beltarieven voor Telefonie Totaal en Telefonie Basis klanten kijkt u hier. Mocht u niet akkoord gaan met deze wijziging, dan kunt u uw abonnement tot en met 21 oktober kosteloos bij ons beëindigen. Bel 0900 9515 (€ 0,15/min) en kies voor optie 1. |
|
|
mRcan |
Geplaatst op 18 September 2010, 21:00
|
Activiteit » Lelystad » Internet + Bellen » Zyxel VMG8324-B10A Berichten: 44 Lid sinds: 05 Jan 2009 |
Mag je dus Online+Onbeperkt Bellen opzeggen vanaf 21 oktober of in dat maand kosteloos? ook al loop je abbo nog door ? of alleen de telefonie ? mvg mRcan |
|
|
mRcan |
Geplaatst op 18 September 2010, 21:03
|
Activiteit » Lelystad » Internet + Bellen » Zyxel VMG8324-B10A Berichten: 44 Lid sinds: 05 Jan 2009 |
Ik had nog een vraagje maar is niet voor mij bedoeld voor iemand anders uit mijn buurt die wou het natuurlijk weten. bijvoorbeeld; Je internet van Online+Onbeperkt Bellen is 15 oktober 2010 afgelopen en je moet 'm 15 september verlengen, maar je heb niet gebeld en je doet hem pas 20 September. Wordt die dan stilwijzigend 1maand verlengd of moet je het persé doorgeven? Gewijzigd door mRcan op 18 September 2010, 21:04 |
|
|
mRcan |
Geplaatst op 18 September 2010, 22:02
|
Activiteit » Lelystad » Internet + Bellen » Zyxel VMG8324-B10A Berichten: 44 Lid sinds: 05 Jan 2009 |
Oh Ok, want zijn abonnement loop tot 15 oktober 2010 af! maar hij heeft niet opgezegd! Dus dat betekent hij kan gewoon nog door zonder enige verlenging van 1jaar of 1maand ? Dus kan hij ieder moment opzeggen en die 1maand daarna is die dan verlost = vanaf bedoelde ik Gewijzigd door mRcan op 18 September 2010, 22:05 |
|
|
mRcan |
Geplaatst op 18 September 2010, 22:06
|
Activiteit » Lelystad » Internet + Bellen » Zyxel VMG8324-B10A Berichten: 44 Lid sinds: 05 Jan 2009 |
Thnx Dan weet ik meer dan genoeg, maar betaal die dan zelfde bedrag als nu of de nieuwe prijs die nu is aangegeven? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tip bij opzegging abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
Wijziging abonnement | Algemeen | : 29 | 04 Jun 2017 |
lijnhuur/opzegging domein | Klacht over Online | : 8 | 07 Jun 2016 |
Upgraden abonnement | Klacht over Online | : 9 | 04 May 2014 |
DSL-instellingen abonnement "Snel"? | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Feb 2014 |
Advertentie