obey-robots.txt
25 September 2017, 04:38
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

tip bij opzegging abonnement

john1958
Voor degenen die te zijner tijd hun abonnement bij Online zullen opzeggen, kan mijjn volgende ervaring van belang zijn.

Mijn abonnement liep tot de 19e van de maand. Omdat de vaste kosten voor de maand vooruit worden betaald en mijn variabele (bel)kosten erg laag waren, verwachtte ik bij de eindafrekening nog iets terug te krijgen.

Dit was een misrekening, want er volgt helemaal geen eindafrekening. De laatste rekening heb ik nooit meer gezien en er is ook niets meer bij of afgeboekt van mijn rekening. Inloggen kan ook niet meer en mailen met de helpdesk is niet meer mogelijk, omdat je daarvoor ingelogd moet zijn. Het enige is dan bellen met de helpdesk, maar dan ben je het geld dat je terug verwacht zo kwijt aan belkosten.

Gelet om mijn ervaring is het misschien slim om de laatste incasso na beëindiging te storneren, maar dan dreigt online wel weer met extra incassokosten.

Rest mijn opluchting dat ik van deze club afben, maar ik moest dit nog wel even kwijt.
 
john1958
Einddatum was de 19e juli. Deze einddatum is ook door online bevestigd. Rond 7 juli is nog de nota afgeschreven met de vaste abonnnementskosten tot 1 augustus. Daarna niets meer gehoord of ontvangen.
 
john1958
Daar begin ik niet meer aan. Ik heb ongeveer 10 euro tegoed aan abonnentskosten, minus schat ik een paar euro belkosten. Per saldo gaat het dus maar om een paar euro. Door weer de betaallijn te gaan bellen, met een onzekere afloop, loop ik alleen maar het risico goed geld naar kwaad geld te gooien.

Dat weet online natuurlijk ook en mijn inschatting is dat ze daarop speculeren en gewoon geen eindafrekening meer sturen.

Het zij zo, maar ik heb het op het forum gegooid, zodat anderen hun plan hier eventueel op kunnen aanpassen.
 
john1958
Mijn eindsaldo kon op 1 augustus worden bepaald. Nu is het wel zo, herinner ik mij dat banken nieuwe voorwaarden hebben omdat de europese regels dit voorschrijven. Tegenwoordig kunnen consumenten langer storneren. Ik geloof tot wel 8 weken na de betaling. Misschien komt de restitutie volgende week nog, rond de tijd dat ik normaal de maandelijkse rekening ontving. Als dat zo is, dan zal ik dat hier melden.

Voorlopig blijf ik nog even sceptsisch.
 
paraplu
Online gaat beltarieven aanpassen en geeft aan dat abonnement t/m 21 oktober 2010 gratis opgezegd kan worden.

Ik vraag me af of ik mijn pakket (internet+bellen) kan opzeggen om deze reden. Iemand met ervaring?
 
paraplu
Aanpassing beltarieven
Rubriek: informatief

Om de diverse Online telefonieabonnementen beter op elkaar af te stemmen, voert Online per 22 oktober een kleine aanpassing door in het beltarief voor Telefonie Totaal en Telefonie Basis klanten.

U betaalt voortaan hetzelfde voor bellen naar Online telefoonnummers als naar andere vaste nationale nummers. U betaalt een starttarief van 5 cent voor alle gesprekken. Telefonie Basis klanten betalen op werkdagen en ’s avonds een tarief van 3,5 cent per minuut voor gesprekken naar vaste nationale nummers, met uitzondering van servicenummers.

Het tarief voor bellen naar Online telefoonnummers is het enige tarief dat wijzigt, alle andere tarieven blijven onveranderd. Voor een overzicht van de actuele beltarieven voor Telefonie Totaal en Telefonie Basis klanten kijkt u hier.

Mocht u niet akkoord gaan met deze wijziging, dan kunt u uw abonnement tot en met 21 oktober kosteloos bij ons beëindigen. Bel 0900 9515 (€ 0,15/min) en kies voor optie 1.
 
mRcan
Mag je dus Online+Onbeperkt Bellen opzeggen vanaf 21 oktober of in dat maand kosteloos?
ook al loop je abbo nog door ? of alleen de telefonie ?


mvg
mRcan
 
mRcan
Ik had nog een vraagje maar is niet voor mij bedoeld voor iemand anders uit mijn buurt
die wou het natuurlijk weten.


bijvoorbeeld; Je internet van Online+Onbeperkt Bellen is 15 oktober 2010 afgelopen
en je moet 'm 15 september verlengen, maar je heb niet gebeld en je doet hem pas 20 September. Wordt die dan stilwijzigend 1maand verlengd of moet je het persé doorgeven?
Gewijzigd door mRcan op 18 september 2010, 22:04
 
mRcan
Oh Ok, want zijn abonnement loop tot 15 oktober 2010 af!
maar hij heeft niet opgezegd! Dus dat betekent hij kan gewoon nog door zonder enige verlenging van 1jaar of 1maand ?

Dus kan hij ieder moment opzeggen en die 1maand daarna is die dan verlost = vanaf bedoelde ik
Gewijzigd door mRcan op 18 september 2010, 23:05
 
mRcan
Thnx

Dan weet ik meer dan genoeg, maar betaal die dan zelfde bedrag als nu
of de nieuwe prijs die nu is aangegeven?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tip bij opzegging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wijziging abonnement Algemeen 29 04 juni 2017, 09:57
lijnhuur/opzegging domein Klacht over Online 8 07 juni 2016, 15:22
Upgraden abonnement Klacht over Online 9 05 mei 2014, 00:51
DSL-instellingen abonnement "Snel"? Eigen modem configuratie en problemen 2 24 februari 2014, 23:58
[HELP!]Welke instelling hoort bij welk abonnement voor mijn eigen router / modem? Frequently Asked Questions 17 20 mei 2013, 21:56
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| johan32408:00:49
| Wanabo08:18:40
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja