Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
DHCP uitzetten
|
|
MadButch |
Geplaatst op 08 March 2011, 14:49
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08 Mar 2011 |
Is de config van het modem zo dicht getimmerd dat ik DHCP niet kan uitzetten? Ik zou graag de DHCP van de Thomson uitzetten en alleen die van mijn D-Link DIR652 gebruiken. Momenteel heb ik rare problemen, bv als ik zit te downloaden op mijn PC (die in het subnet van de D-Link router zit) dan kan ik niet bellen, want de hele lijn stottert en de persoon aan de andere kant is niet te verstaan (zij kunnen mij wel perfect verstaan). Tevens verlies ik nu en dan internet/netwerk voor een paar minuten als ik een PC opstart. Dat probeer ik nu op te lossen door op alle PCs het IP static te maken. Groetjes, Michael |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 08 March 2011, 16:11
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Dat gestotter heeft zeer waarschijnlijk niets te maken met de DHCP server. Probeer eerst eens een directe verbinding tussen de Thomson en je pc. Heb je dan ook gestotter? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
MadButch |
Geplaatst op 08 March 2011, 17:53
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08 Mar 2011 |
Dat had ik eerst, met een simpele switch ipv de dlink router, toen had ik nergens last van... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DHCP uitzetten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? | Zyxel configuratie en problemen | : 1 | 07 Jan 2018 |
DHCP uitzetten | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 3 | 24 Mar 2017 |
DHCP wordt automatisch statisch | Zyxel configuratie en problemen | : 4 | 27 Feb 2017 |
DHCP leasetijd | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 11 | 30 Dec 2014 |
Huawei HG655d Hostname niet zichtbaar bij DHCP | Algemeen | : 2 | 30 Aug 2014 |
Advertentie