Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Pagina 2 van 2: 12
|
Telefonie op LiveBox werkt niet meer na aansluiten Thomson TG712
|
|
jojo0812 |
Geplaatst op 02 April 2011, 21:09
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 02 Apr 2011 |
Sinds ik eind februari de thomson met tegezin heb moeten installeren zonder er ook maar om gevraagd te hebben heb ik alleen maar problemen vandaag zelfs mijn livebox weer moeten installeren om maar internet te hebben dan maar geen telefonie maar dan he ik in ieder geval wel weer internet de thomson modem is gewoon zwaar kl... online moet nu echt met een goeie oplossing komen anders is het einde oefening na ruim 10 jaar klant geweest te zijn |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 03 April 2011, 16:50
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
En met de Livebox geen enkele problemen? Hoe ziet je aansluiting eruit? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie op LiveBox werkt niet meer na aansluiten Thomson TG712', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Advertentie