Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi printer aansluiten op Thomson TG712
chelsea
Tijdens het installeren van de HP Deskjet 3050 J610 lukt het niet om een verbinding te krijgen (WiFi) met de Thomson TG712.
De foutmelding die ik krijg is:

Filteren van MAC-adressen is mogelijk ingeschakeld op de draarloze router. Hierdoor kan de HP-printer tijdens de installatie mogelijk geen verbinding maken met het draadloze netwerk. Als u het filteren van MAC-adressen hebt ingeschakeld en u dit zo wilt laten, voegt u eerst het MAC-adres van uw printer aan de lijst met toegestane apparaten voor de router toe. U vindt dit MAC-adres in dit testrapport.

Ik heb inmiddels van alles geprobeert maar ik kan nergens een instelling vinden voor het MAC-adres op de Thomson.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi printer aansluiten op Thomson TG712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 Jun 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 Jun 2020
Advertentie