Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Opleveringsprobleem en weigeren te annuleren
Thebrain
Hallo allen,

Hierbij mijn ervaring met Online en graag jullie advies wat te doen...

op 9 april 2011 telefonisch contact gehad met Online over de aansluiting van een nieuwe aansluiting op ons vakantiehuisje.
Er werd aangegeven dat 20 april de oplevering zou zijn en wij ruim van te voren de modem zouden ontvangen.

De Modem kwam inderdaad op tijd maar tegelijkertijd een mailtje dat wij 27 april aangelosten zouden worden.
Later bleek dat Online niet zijn huiswerk goed had gedaan en dat een buurman afgesloten zou worden omdat zij het aderpaar van hem wilden gebruiken.

Dit zelf recht moeten breien, doorgegeven aan Online en tot mijn grote verbazing werd ik op 1ste Paasdag gebeld door Online dat de aanvraag was ingediend op de 22ste en dat wij 11 mei aangesloten zouden worden.

Ik had mijn buik er helemaal van vol en aangegeven dat ik wegens het niet kunnen leveren en nalatig zijn met communicatie en het 13 dagen te laat inschieten naar KPN van de order ik afzag van afname van Online.
De persoon aan de telefoon had daar alle begrip voor en gaf me gelijk. Hij zou alles regelen.

Na 4 dagen nog geen bericht van Online, ik dacht ik ga even bellen en daar kreeg ik te horen uw aafnvraag tot annuleringing is in behandeling en ik kan niets voor u doen.

Uiteindelijk terug gebeld door de klachtencommissie en die komt nu met het verhaal wij zijn niet nalatig, in onze algemene voorwaarde staat dat de grens ligt bij 21 dagen dan is annulering wel mogelijk.

Ik heb de algemene voorwaarde van online nu een paar keer doorgelezen en daar staat alleen in oplevering van max 30 dagen (geen werkdagen) en de periode van 21 dagen is helemaal nergens te vinden.

Wel heb ik ondertussen alles geregelt met Xs4all die hebben netjes 1 dag nadat ik had gebeld een monteur gestuurt met een dongle en 13 mei is alles aktief.

Wat kan ik nu doen want Online weigert de afsluiting plaats te laten vinden.

Ik hoor het graag van jullie.

Thebrain

Thebrain
Beste Oppie,

Bedankt voor je helder antwoord.
Ik had bij online telefonisch duidelijk aangegeven wel aderpaar bij ons huisje hoorde nadat ik dat vooraf bij de KPN had gechecked.
Echter ben ik 2 min geleden gebeld door Online dat mijn verzoek om annulering alsnog is toegekend en is het hiermee opgelost.

Zij gaven als reden aan dat Xs4all via het KPN netwerk draait en dat wanneer zij al een opleveringsdatum hebben de lijn toch niet meer beschikbaar voor ze is.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Mvg

Thebrain

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleveringsprobleem en weigeren te annuleren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
overige kanalen weigeren zodra start opnemen Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 6 25 Dec 2014
Advertentie