obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
overige kanalen weigeren zodra start opnemen
pkruiver
Helemaal happy met een hard disc recorder, maar zodra ik wat wil opnemen reageert alleen het kanaal wat wordt opgenomen nog en de rest van de kanalen hebben ineens geen antennesignaal meer. Het opnemen heeft natuurlijk geen zin als ik verplicht wordt naar dat kanaal te kijken. Zijn er meerdere mensen met dit probleem of heeft iemand misschien een oplossing?
 
Lutz
Hoe ontvang je je antenne signaal? Heb je een schotel, of gebruik je iptv?

Meer kan ik momenteel niet zeggen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
pkruiver
Dag Lutz, ik maak gebruik van de digitenne van online. De diskrecorder is net nieuw. Ik kan alle zenders bekijken als ik niets opneem. Zodra ik dan een programma wil opnemen dan ontvang ik alleen nog volledig signaal voor de op te nemen zender en valt voor alle andere zenders het antennesignaal helemaal weg. De diskrecorder zou ook 2 zenders tegelijk moeten kunnen opnemen maar dat doet hij dan dus ook niet vanwege het gebrek aan antennesignaal.
 
Lutz
Dat verrast mij. Online levert bij mijn weten alleen televisie via satelliet of via internet. Wat voor abonnement heb je, en welke download snelheid haal je?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Roroko
Lutz, Online levert ook digitenne.
Ik gebruik ook digitenne van Online en dat werkt helaas niet altijd goed.

Mijn eerste hard disk recorder werkte in het begin redelijk totdat Online adviseerde om een firmware update te doen, hierdoor nam hij de helft van de programma's niet goed op ( zwart beeld en hij slaat elke keer een paar seconden over).
Online gebeld en ik kreeg een nieuwe kastje, vreemd genoeg met een firmware versie die niet op de site van Online staat als update, dit heeft het probleem gedeeltelijk opgelost ( af en toe neemt hij nog alleen maar zwart beeld op en het kastje start soms zomaar opnieuw op).

Pkruiver, het probleem wat jij hebt met de recorder heb ik nog niet gehad, misschien helpt het als je hem terugzet naar fabrieksinstellingen, als dat niet helpt dan zul je toch even moeten bellen met Online, waarschijnlijk is het kastje dan stuk.
 
pkruiver
Hi Lutz en Roroko, dank alvast voor het meedenken. Ik zal proberen de fabrieksinstellingen terug te zetten en anders hang ik maandagochtend bij ze aan de lijn. Fijne kerst alvast!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overige kanalen weigeren zodra start opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Opnemen met de KAONMEDIA MZ-101 Algemeen : 12 01 nov 2016
TV online start niet meer op Helpdesk : 3 09 nov 2015
Advertentie