obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist
JVN
Vraag me af of ik hier de enige mee ben (bij glasvezel alles in 1). Ik blijf last van blokjes houden wanneer ik de functies uit het opnemen pakket gebruik. Denk aan opnemen, pauzeren, maar vooral ook beging gemist. Het 20.00 uur journaal bv ziet er niet uit.
Heb al diverse keren contact gehad met de klantenservice. Die zegt dat het opgelost moet zijn (was een bekend probleem tot 6 weken terug).
Heb het idee dat het minder is, maar weg is het zeker niet.
Wat zijn jullie ervaringen.

Nog een leuke geluid is op de RTL kanalen niet harder en zachter te zetten met de afstandbediening. Althans je ziet op het scherm dat de geluidinstelling wordt aangepast, maar volume veranderd niet. Mute en NPO werkt dit wel. Iemand dit zelfde probleem?
Gewijzigd door JVN op 07 mei 2015, 15:55
 
Lutz
Sorry, ik heb geen televisie van Online. Dus ik kan niet over blokken meepraten.

Maar over het geluid: is het geluid op NPO gewoon stereo en op RTL multichannel? Voor multichannel moet je of multichannel downmix aanzetten of een surround systeem aansluiten. Misschien helpt dat.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
JVN
Dank voor reactie. Ik zal er eens mee spelen met de instellingen.
Het is overigens niet zo dat ik geen geluid heb. Ik heb op alle kanalen geluid. Op enkele (meest opvallend RTL) kan dit niet harder en zachter maar blijft het op max volume. De volume indicator van het m7 kastje beweegt echter wel.
Mute werkt ook. op alle kanalen wordt het geluid gedempt.
 
I R Baboon
Weet je zeker dat je set-top-box niet defect is?
De problemen die je beschrijft, zijn niet de normale verbindingsproblemen.

Hoe is de set-top-box aangesloten op de TV?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
JVN
Ik heb het euvel met beide boxen op beide tv's. Ze zijn beide direct met HDMI op tv aangesloten. Wat ik nog niet genoemd heb is dat bij pauzeren soms minuten van de uitzending niet opgenomen is. Gisteren daarom deel van film niet gezien.
 
I R Baboon
Is de snelheid wel voldoende om beide set-top-boxen te voorzien van streams?
Dat zou met glasvezel geen probleem mogen zijn, maar je weet maar nooit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
JVN
Contract laten ontbinden. Blijkt bekend probleem wat al maanden speelt en ze voor glasvezel maar niet opgelost krijgen.
Jammer.
 
Tiger
JVN
Heb jij soms tips voor andere leden die ook met hetzelfde probleem zitten om tot een contractontbinding te komen.
 
I R Baboon

Quote

JVN schreef:

Contract laten ontbinden. Blijkt bekend probleem wat al maanden speelt en ze voor glasvezel maar niet opgelost krijgen.
Jammer.


Heel erg jammer.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
MelskeH
Hallo, Ben je nog altijd klant bij Online.nl Zo ja dan heb ik een vraag aan je. Heb je de M7 MZ-101 direct aangesloten op de Internet modem (Zyxel) ?? of via een switch ??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Stilvallend beeld, haperende opname afspelen Digitale TV storing : 5 30 sep 2018
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Opnemen met de KAONMEDIA MZ-101 Algemeen : 12 01 nov 2016
Nieuw netwerk, nieuw begin ..... Algemeen : 16 20 okt 2016
Slecht tv beeld Zyxel configuratie en problemen : 3 13 nov 2015
Advertentie