obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Slecht tv beeld
yordihulleman
Hallo allemaal, ik heb last van een storend beeld en schokkend beeld, ik heb al de modem gereset en de ontvanger, weten jullie wat ik kan doen???
 
Tiger

Quote

yordihulleman schreef:

Hallo allemaal, ik heb last van een storend beeld en schokkend beeld, ik heb al de modem gereset en de ontvanger, weten jullie wat ik kan doen???

Welk pakket heb je van Online ??? en heb je goed gecheckt of alle aansluitingen wel goed zijn ? en sinds wanneer heb je die storingen ? nadat je tv van Online heb of had je dat al daar voor.
Als je vindt dat alles bij jou in orde is moet je toch even contact opnemen met de helpdesk.
Goede informatie is erg belangrijk als je een antwoord op je vragen wilt hebben.
 
Tiger

Quote

yordihulleman schreef:

Hallo allemaal, ik heb last van een storend beeld en schokkend beeld, ik heb al de modem gereset en de ontvanger, weten jullie wat ik kan doen???

Wat is de status van je probleem ? kan je dit even laten weten op dit forum en/of het opgelost is laat dan even weten wat de oorzaak was dat ter info van de andere leden op dit forum.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht tv beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Stilvallend beeld, haperende opname afspelen Digitale TV storing : 5 30 sep 2018
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing : 9 14 okt 2016
SLECHT !!!!! Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 07 feb 2016
Advertentie